BDAR
gdpr

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Gamintojo lentelė ir CE ženklas (statytojo duomenų plokštelė ISO14945:2004)

Kiekvienas į Lietuvos rinką patenkantis pramoginis laivas privalo turėti gamintojo lentelę (Builder’s plate). Joje pažymimas gamintojas (Manufacturer‘s name), laivo projektavimo kategorija (Boat design category), maksimalus leistinas žmonių skaičius (Maximum persons capacity), gamintojo rekomenduota maksimali apkrova, gamintojo rekomenduojamas žmonių skaičius, kurį laivas suprojektuotas vežti, CE ženklas ir identifikavimo numeris.

Pavyzdžiui:

Nustatytos laivų projektavimo kategorijos:

A. Okeaninis laivas – laivas, suprojektuotas ilgoms kelionėms, kurių metu vėjo stiprumas gali būti daugiau kaip 8 balai (pagal Beauforto skalę), o kontrolinis bangų aukštis – 4 m ir daugiau,

išskyrus anomalias sąlygas, taip pat daugiausia nepriklausomi nuo išorinių sąlygų laivai.

B. Atviros jūros laivas – laivas, skirtas kelionėms atviroje jūroje, kuriam gali būti taikomi tokie apribojimai: vėjo stiprumas – ne didesnis kaip 8 balai ir ne aukštesnės kaip 4 m bangos.

C. Pakrantės laivas – laivas, skirtas kelionėms pakrantės vandenyse, didelėse įlankose, žiotyse, ežeruose ir upėse, kuriam gali būti taikomi tokie apribojimai: vėjo stiprumas – ne didesnis kaip 6 balai ir ne aukštesnės kaip 2 m bangos.

D. Uždarų vandenų laivas – laivas, suprojektuotas kelionėms uždaruose pakrančių vandenyse, mažose įlankose, mažuose ežeruose, upėse ir kanaluose, kur vėjo stiprumas gali būti iki 4 balų (imtinai), o kontrolinis bangų aukštis – iki 0,3 m (imtinai), kartais pakylantis iki 0,5 m, kai šias bangas sukelia, pavyzdžiui, pro šalį praplaukiantys laivai.

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-03-17