BDAR
gdpr

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Genius Lukošius

  Genius Lukošius

  Lietuvos transporto saugos administracijos direktorius

 

Gyvenimo aprašymas


Gimimo data: 1978-12-09

Išsilavinimas

 
1996–2000 Kauno technologijos universitetas, Mechanikos inžinerijos bakalauras
2000–2002 Kauno technologijos universitetas, Transporto inžinerijos magistras
Darbo patirtis  
Nuo 2018 m. sausio 3 d. Lietuvos transporto saugos administracijos direktorius
2017–2018 Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos (VKTI)* direktoriaus pavaduotojas
2017 Valstybinės geležinkelio inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos viršininko pavaduotojas
2017 VKTI Transporto veiklos priežiūros departamento direktorius
2010–2017 VKTI Kauno regiono departamento Kauno kontrolės skyriaus viršininkas
2008–2010 VKTI Kauno regiono departamento Kauno kontrolės skyriaus vyriausiasis inspektorius
2006–2007 VKTI Kauno skyriaus vyresnysis inspektorius
2003–2006 VKTI Kauno skyriaus inspektorius
2001–2003 UAB „Kauno kompiuterių centras“ direktorius
Kita  
Užsienio kalbos Anglų, rusų, lenkų

* Nuo 2017 m. gruodžio 1 d. pavadinimas po reorganizacijos pakeistas į Lietuvos transporto saugos administraciją

 

EINAMŲJŲ METŲ UŽDUOTYS IR PASIEKTŲ REZULTATŲ, VYKDANT NUSTATYTAS UŽDUOTIS, VERTINIMO RODIKLIAI (nustatomos ne mažiau kaip 2 ir ne daugiau kaip 5 užduotys.)


  1. Užduotis: Didinti eismo dalyvių saugumą ir transporto sistemos sąžiningumą.

Vertinimo rodiklis: 1.1 Ištirta (tiriama) 100 proc. vandens, geležinkelių ir kelių transporto eismo įvykių, kuriuose žūsta žmonės ir parengti eismo saugą gerinantys pasiūlymai šių įvykių priežastims šalinti.

Įgyvendinus siūlymus eismo saugai gerinti 2021 m. bus išsaugota 41 gyvybe daugiau nei 2017 m. (2017 m. vandens, kelių ir geležinkelio transporte žuvo 211 žmonių).

1.2 Atlikus LTSA klientų apklausą transporto sistemos sąžiningumas įvertintas ne mažiau kaip 8.7 balo (2020 m. internetinės apklausos (pagal CAWI metodiką) duomenimis įvertinimas buvo 8.6 balo).

Užduoties įvykdymo terminas: 2021-12-31

  1. Užduotis: Racionaliau naudoti Lietuvos transporto saugos administracijos valdomą nekilnojamąjį turtą.

Vertinimo rodiklis: LTSA valdomo nekilnojamojo turto plotas iki 2021 m. gruodžio 31 d. sumažintas 10 procentų.

Užduoties įvykdymo terminas: 2021-12-31

  1. Užduotis: Sumažinti įstaigos funkcijoms vykdyti reikalingų etatų skaičių.

Vertinimo rodiklis: Naudojant LEAN kokybės vadybos metodus, skirtus veiklos procesų efektyvinimui ir mažinant administracinę naštą LTSA klientams, 2021 metams įstaigos turimų etatų skaičius sumažintas 2 procentais (5 etatais – nuo 245 iki 240 etatų).

Užduoties įvykdymo terminas: 2021-12-31

  1. Užduotis: Peržiūrėti ES ir trečiųjų šalių vežėjų kontrolės sistemą.

Vertinimo rodiklis: 4.1. Iki 2021 m. II ketv. pabaigos parengti ir Susisiekimo ministerijos vadovybei pateikti vežėjų (ES ir iš trečiųjų šalių) kontrolės sistemos rizikų analizę, įvardijant esamos sistemos trūkumus ir galimus jų sprendimo būdus.

4.2. Iki 2021 m. IV ketv. pabaigos parengti ir Susisiekimo ministerijos vadovybei pateikti detalų sistemos tobulinimo planą su jo užduočių įgyvendinimo rodikliais ir terminais.

Užduoties įvykdymo terminas: 2021-12-31

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-10-19