BDAR

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Eismo įvykių priežastys ir rekomendacijos

EIL. NR.

DATA

ĮVYKIS

PRIEŽASTYS

REKOMENDACIJOS

1.

2020-01-21

Manevravimo metu nesergimoje pervažoje šilumvežis susidūrė su lengvuoju automobiliu.

1. Traukinių konduktorius nesilaikė nustatytų taisyklių. 2. Traukinių konduktorius vadovavosi savo praktika, o ne teorinėmis žiniomis. 3. Traukinių konduktorius nebuvo pervažoje. 4. Mašinistas nenaudojo garsinio signalo. 5. Mašinistas nebuvo susikoncentravęs į darbą. 6. Mašinistas užsiėmė pašaline veikla. 7. Automobilio vairuotojas sustojo pervažoje laukti kol galės atlikti posūkį. 8. Automobilio vairuotojas nematė atvažiuojančio traukinio. 9. Automobilio vairuotojas įvažiuodamas į pervažą neapsidairė ir neįsitikino ar link pervažos neatrieda traukinys.

Pakartotinai supažindinti Kauno grupės traukinių mašinistus ir traukinių konduktorius su 2018 m. lapkričio 23d. patvirtintu AB ,,Lietuvos geležinkeliai“ Geležinkelių infrastruktūros direkcijos Eismo valdymo departamento Stočių valdymo skyriaus Kauno grupės vadovo įsakymu Nr. LS(KGS)-241 ,,Manevravimo tvarkos Kauno geležinkelio stoties tunelio apvažiavimo rajone aprašas“.

 

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-06-30