copyright

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Ar galima tikėtis susigrąžinti pinigus už atšauktą skrydį epidemijos metu?

Data

2020 03 09

Įvertinimas
4
Lektuvas.jpeg

 

Pastaruosius kelis mėnesius pasaulyje siaučiantis koronavirusas (COVID-19) ypač jaukia keliautojų planus. Rizikingiausių šalių sąrašo trejetuke – Kinija, Pietų Korėja ir Italija. Irane, Prancūzijoje, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, JAV ir kitose valstybėse jaučiamas intensyvus epidemijos augimas.

Jau dabar atskirų oro vežėjų skrydžiai į karštuosius epidemijos taškus stabdomi, kitais atvejais – rekomenduojama dėl skrydžio nuspręsti pačiam keliautojui. Lietuvos transporto saugos administracijos specialistai sulaukia klausimų, ar epidemijos metu galima tikėtis atgauti pinigus už atšaukto skrydžio bilietą? Atsakome:

  • Jei skrydis oficialiai atšauktas oro vežėjo iniciatyva, dėl pinigų už bilietus grąžinimo galite kreiptis į oro vežėją užpildydami elektroninį prašymą jo interneto svetainėje arba kreipdamiesi į jį el. paštu.
  • Jeigu savo noru atsisakote užsakyto skrydžio, kuris yra vykdomas, galite susigrąžinti pinigus pagal turimo bilieto tarifo taisykles bei oro vežėjo nustatytas pinigų grąžinimo sąlygas kreipdamiesi į oro vežėją el. paštu.