Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Klientai LTSA vertina itin palankiai

Data

2020 02 25

Įvertinimas
3
ltsa JUOSTELE.jpg

Pasitenkinimo Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) teikiamomis paslaugoms indeksas siekia 8,6 balo iš 10 galimų, o čia dirbantys specialistai – geranoriški, profesionalūs ir skaidriai priimantys sprendimus, tačiau turėtų būti supaprastintas informacijos pateikimas įstaigos interneto svetainėje bei tobulinami transporto priežiūros veiklos procesai. Tai atskleidė LTSA kartu su rinkos tyrimų bendrove „Synopticom“ atliktas klientų pasitenkinimo tyrimas, apklausus transporto sektoriaus dalyvius.

LTSA veiklos kokybę vertino kelių, geležinkelių, vandens bei civilinės aviacijos srityje veikiančios transporto įmonės. Itin aukštai – 9,1 balo – vertinamas įstaigos veiklos skaidrumas. Pastarasis rodiklis organizacijai yra vienas vertingiausių, nes rodo, kad per pastaruosius dvejus metus LTSA įgyvendintos skaidrumo politikos priemonės lėmė milžinišką pokytį, o sąžiningumas darbuotojams yra pamatinė vertybė.

Apklausos rezultatai įrodo, kad klientai puikiai vertina LTSA darbuotojų profesines savybes: mandagumą, kompetenciją, geranoriškumą – 8,9 balo.

„Visa mūsų veikla yra orientuota į klientą. Kuriame ir tobuliname paslaugas, padedančias užtikrinti ne tik sąžiningą transporto sistemą, bet ir eismo dalyvių saugumą. Todėl nuo šiol kasmet klausime savo klientų, ką jie mano apie mūsų darbą. Ar mato mūsų veikloje pridėtinę vertę, ar patenkiname jų poreikius, o gal priešingai, tam tikrų lūkesčių nepatenkiname. Gauti tyrimo rezultatai parodė – klientai vertina mus kaip skaidrią, sąžiningai, kokybiškas paslaugas per trumpiausią įmanomą laiką teikiančią organizaciją – ir tai labai džiugina“, – sako LTSA direktorius Genius Lukošius.

Šiemet pirmą kartą matuotas sąžiningos transporto sistemos rodiklis, kuris parodė, ar LTSA savo veikla padeda užtikrinti konkurencingą, sąžiningą ir lygiomis teisėmis veikiančią transporto sistemą Lietuvoje. Rezultatai parodė, kad institucinis sąžiningumas vertinamas itin palankiai – 8,8 balo iš 10 galimų.

Pasak LTSA direktoriaus G. Lukošiaus, visiems vienodos taisyklės taikomos tam, kad būtų užtikrinama tvarka, o tikslas yra šviesti žmones, kad priežiūra – ne įrankis nubausti, o priemonė apsaugoti eismo dalyvius nuo galimų nelaimių.

Išskirtinis LTSA dėmesys skiriamas paslaugų tobulinimui – dauguma jų keliamos į elektroninę erdvę, todėl paprastėja procesai, o išdavimo terminai spartinami. Tai patvirtina ir tyrimo rezultatai. Jie parodė, jog į LTSA dėl paslaugų daugiausia klientų kreipiasi elektroniniu būdu – 2019 metais tokiu būdu paslaugas užsisakė ir gavo net 57 proc. apklausos dalyvių, o būtent paslaugų suteikimo terminų laikymąsi apklausos respondentai įvertino aukščiausiais balais – 9,2.

„Lyginant LTSA tiek su valstybės, tiek su privataus sektoriaus įmonėmis, santykinai aukšti pasitenkinimo bei patirties vertinimo rodikliai byloja, kad LTSA yra kryptingai dirbanti ir šiuolaikiška organizacija. Tačiau, mano nuomone, didžiausias įvertinimas yra tai, kad LTSA šiandien gali drąsiai dalintis savo pokyčių patirtimi su kitomis panašiomis įmonėmis bei nustatyti siektinus standartus. LTSA geba telkti darbuotojus, auginti jų kompetenciją geresniam kasdieniam darbui su klientu bei megzti supratingą ir atvirą santykį. Žmogiškasis veiksnys yra organizacijos stiprybė. Ateityje reikėtų susitelkti į darbų procesus, stengiantis išlaikyti pusiausvyrą tarp „lengvumo klientams“ ir savo pagrindinės misijos – saugos užtikrinimo“, – sako tyrimą atlikusios rinkodaros tyrimų bendrovės „Synopticom" direktorius Liutauras Daugirdas.

Tai, kad LTSA ir ateityje tinkamai ir kokybiškai atliks savo darbą užtikrindama transporto sistemos veikimą, tiki didžioji dalis apklaustųjų, skirdama 8,9 balo iš 10 galimų. Šis rezultatas rodo, kad pasitikėjimas organizacija yra itin aukštas.

Toks išsamus tyrimas, pasitelkus sociologus, LTSA buvo atliekamas pirmą kartą. LTSA klientų internetinė apklausa vyko sausio mėnesį, kurioje dalyvavo 1174 respondentai, per pastaruosius metus bendradarbiavę su institucijos darbuotojais priežiūros bei paslaugų klausimais.