Lietuvos transporto saugos administracija pasitiki 77 proc. apklausoje dalyvavusių klientų

Data

2018 12 19

Įvertinimas
1
man-791049n.jpg

Siekiant išsiaiškinti klientų pasitikėjimo įstaiga lygį ir jo kitimą per metus, lapkričio 26 d.–gruodžio 16 d. interneto svetainėje vykdyta apklausa apie klientų pasitikėjimą darbu. 77 proc. dalyvavusiųjų apklausoje Lietuvos transporto saugos administracijos (toliau – Administracija) klientų teigė, kad pasitiki įstaigos darbu (dalyvavo 62 respondentai).

Analogiškoje apklausoje šių metų vasario 8–28 d. pasitikėjimo lygis buvo 72 proc. (apklausoje dalyvavo 152 respondentai).

93 proc. dabartinės apklausos dalyvių mano, kad darbuotojai, su kuriais teko bendrauti, elgiasi etiškai (vasarį taip manė 81 proc. respondentų). 77 proc. respondentų mano, kad  darbuotojai, su kuriais jiems teko bendrauti, yra tikri savo srities profesionalai (vasarį taip manė 83 proc. respondentų).
Į klausimą „Ar Administracijai svarbi jos teikiamų paslaugų kokybė“ teigiamai atsakė 78 proc. (vasarį tiek pat). 97 proc. respondentų nekyla jokių minčių, kad turėtų darbuotojams papildomai atsilyginti (vasarį taip manė 83 proc. respondentų).

78 proc. respondentų lūkesčius tenkina Administracijos teikiamų paslaugų kokybė ir tiek pat respondentų mano, kad įstaigai rūpi jos teigiamų paslaugų kokybė (vasarį atitinkamai 76 proc. ir 78 proc.). 73 proc. apklausoje dalyvavusių klientų žino, kur kreiptis ir kad bus sureaguota, ir 79 proc. informacija apie Administracijos veiklą yra aiški ir skaidri (vasarį atitinkamai 62 proc. ir 74 proc.).