Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


LTSA atnaujina klientų aptarnavimą biuruose

Data

2020 06 30

Įvertinimas
1
475_9085c296f69a2ec81095926f865d7042.png

Nuo liepos 1 dienos Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) atnaujina paslaugų teikimą biuruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Karantino, paskelbto dėl COVID-19 viruso, metu klientams buvo teikiamos tik elektroninės paslaugos, o jų per šį laikotarpį suteikta daugiau kaip 60 000.

„Laikotarpis nuo 2020 m. kovo 16 d. tapo nemenku iššūkiu daugeliui šalies paslaugų teikėjų. Džiaugiamės, kad mūsų klientams paslaugų teikimas nuotoliniu būdu nesukėlė nepatogumų. Priešingai, klientai, kurie iki karantino rečiau naudodavosi LTSA teikiamomis elektroninėmis paslaugomis, jo metu be didelių sunkumų paslaugas užsisakydavo“,  – sako LTSA Paslaugų departamento direktorius Stanislovas Lingys.

Jo teigimu, elektroninės paslaugos leidžia sutaupyti nemažai laiko bei sumažinti savo išlaidas, todėl tikimasi, jog dokumentų pristatymu kurjerių paštu klientai aktyviai naudosis ir pasibaigus karantinui.

Pastaruosius tris mėnesius vežėjams gauti paslaugas kaip galima greičiau buvo ypač svarbu, todėl LTSA specialistai visus pateiktus prašymus išnagrinėdavo nedelsdami. Paslaugų skaičius per dieną kartais dvigubai viršydavo įprastai suteikiamų paslaugų skaičių, tai yra siekdavo nuo 1900 iki 2000 paslaugų per dieną.

Siekdama sudaryti kuo palankesnes sąlygas klientams, LTSA, teikdama paslaugas nuotoliniu būdu, padidino Kazachstano Respublikos trečiųjų šalių, Rusijos Federacijos trečiųjų šalių ir dvišalių, suteikiančių teisę vežti trečiųjų šalių krovinius, leidimų koeficientus. Atnaujinus paslaugų teikimą, LTSA padaliniuose Kazachstano Respublikos trečiųjų šalių, Rusijos Federacijos trečiųjų šalių ir dvišalių, suteikiančių teisę vežti trečiųjų šalių krovinius, leidimų padidinti koeficientai nebebus taikomi.

Nuo liepos 1 dienos visose LTSA klientų aptarnavimo vietose įrengti apsauginiai skydai. Klientams apsaugos priemonės nebėra privalomos, tačiau rekomenduojamos dėl jų pačių ir aplinkinių saugumo.