Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


LTSA ir toliau gerina paslaugų kokybę

Data

2019 07 18

Įvertinimas
4
deti i web.png

62 procentai Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) klientų, dalyvavusių veiklos kokybės tyrime, yra labai patenkinti suteikiamomis paslaugomis. Tyrimas taip pat atskleidė ir tobulintinų aspektų – reikia toliau nesustoti gerinant klientų aptarnavimo procesą bei  tobulinti informacijos pateikimą internetinėje svetainėje.

 „Dėkojame visiems, kas dalyvavo apklausoje ir išsakė savo nuomonę apie mūsų suteikiamas paslaugas. Esame viešojo sektoriaus institucija ir mūsų paslaugų kokybė turi būti tokia, kad tenkintų viešąjį interesą. Mes norime būti ne tik kompetentingi ir kuriantys vertę. Mums svarbu ir tai, kaip paslauga suteikiama, – ar esame atidūs klientams, ar laiku suteikiame paslaugą, ar mūsų sprendimai aiškūs. Aukšta teikiamų paslaugų kokybė – prioritetinis mūsų tikslas. Šio tyrimo metu veiklos kokybė įvertinta 8,6 balo iš 10 galimų“, – sako LTSA vadovas Genius Lukošius.

Atsižvelgdami į apklausos rezultatus,  be minėtų tobulintinų sričių,  planuojame peržiūrėti egzaminų klausimus, sieksime taupyti mūsų klientų laiką ir siųsti dokumentus kurjerių paštu  bei suteiksime daugiau galimybių paslaugas užsisakyti elektroniniu būdu. Dar šiemet planuojame pagerinti sąlygas klientams bei darbuotojams – Kaune esančios klientų aptarnavimo patalpos bus atnaujintos ir pritaikytos klientų ir darbuotojų patogumui, diegiama eilių valdymo sistema Klaipėdoje, diegiamas klientų aptarnavimo standartas.  

Paslaugų vertinimo tyrimai atliekami reguliariai, kad pagal gautus siūlymus būtų nuolat tobulinama LTSA veikla. Vien per 2018 m. pagal klientų išreikštus pageidavimus buvo įrengtos automobilių parkavimo vietos bei įdiegta eilių valdymo sistema Vilniuje, įrengti informaciniai monitoriai Vilniuje, Klaipėdoje ir Panevėžyje, atnaujinta informacija apie e. paslaugas, padidintas konsultantų skaičius.

LTSA atliktas klientų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis tyrimas yra viena iš priemonių Nulinės tolerancijos korupcijai politikos gairėms įgyvendinti, kadangi įvertinus institucijos darbuotojų darbą motyvuojama siekti dar kokybiškesnio bendravimo ir bendradarbiavimo su klientu.