2024-09-23

LTSA Klaipėdos padalinyje nuo spalio 1 d. keisis fizinio klientų aptarnavimo laikas

Pasiteisinus naujai klientų aptarnavimo tvarkai Šiaulių ir Panevėžio padaliniuose, Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) pokyčius  inicijuoja ir Klaipėdos padalinyje: nuo spalio 1 d. čia keisis fizinio klientų aptarnavimo valandos. Stebint klientų elgseną ir įpročius, fiziškai jie bus aptarnaujami nuo 10 val. iki 15 val. Likusią dienos dalį LTSA specialistai koncentruosis į visų  prašymų nagrinėjimą ir vykdymą.

Klaipėdos padalinyje darbuotojų darbo valandos nesikeis: darbo diena prasidės 8.00 val. ir baigsis 17.00 val. arba 15.45 val. penktadienį. Naujas fizinio klientų aptarnavimo laikas šiame mieste:   

I–V 10.00–15.00 val.           

Pietų pertrauka – 12.00–12.45 val.

„Klientų aptarnavimo pokyčius darome palaipsniui. Vasarą pradėję pokyčius Šiauliuose ir Panevėžyje, nuo spalio kitu režimu dirbsime ir Klaipėdoje, nes pamatėme, kad verta. Naujoves diegiame atsižvelgdami į klientų elgseną, jie mums padiktuoja, kuris laikas tinkamiausias fiziniam aptarnavimui,  o kuris bus skirtas elektroninių prašymų nagrinėjimui ir vykdymui“, – sako LTSA Klientų aptarnavimo ir kokybės departamento direktorė Eglė Vaiciukevičienė.

LTSA duomenys rodo, kad Klaipėdoje 66 proc. klientų renkasi elektronines paslaugas, o  likusiam fiziniam srautui aptarnauti pakanka pusės dienos. Kad sutrumpėjęs fizinio klientų aptarnavimo laikas būtų panaudotas kuo efektyviau ir sklandžiau, gyvo aptarnavimo metu klientus priims dvigubai daugiau LTSA specialistų.

 Klaipėdos padalinys yra ir vienas iš LTSA egzaminavimo centrų, tačiau pokyčiai egzaminavimo centrams įtakos neturės – egzaminai ir toliau bus vykdomi pagal grafiką.

Galimybės rezervuotis laiką iš anksto

Dar viena LTSA naujovė, pradėta taikyti Šiaulių padalinyje ir greitai sulaukusi klientų puikių atsiliepimų, – galimybė rezervuotis vizitą iš anksto. Pritaikius šį darbo modelį, klientų apklausos duomenimis, patenkintų aptarnavimo kokybe klientų dalis kilo 20 proc. ir rugpjūčio mėnesį sudarė  net 92 proc.

Nuo rugsėjo  pradžios tokia paslauga veikia ir Klaipėdos padalinyje, o rezervuoti laiką pas LTSA specialistą galima čia.

Pasak E. Vaiciukevičienės, vienas iš tokio klientų aptarnavimo tikslų buvo ne tik užtikrinti klientams kitą aptarnavimo lygį bei patogumą. „Taikant tokį aptarnavimo modelį, paslaugas suteikiame greičiau. Analizuodami Šiaulių padalinio duomenis matome, kad vidutinis visų paslaugų teikimo greitis darbo dienomis trumpėjo nuo 3,6 iki 1,8 darbo dienos. Tad ir toliau nesustojame, šias naujoves taikome ir kituose miestuose.“