LTSA paslaugas teikia elektroniniu būdu
Data
2020 03 24
Įvertinimas

Pastarosiomis dienomis viešojoje erdvėje pasirodė tiesos neatitinkanti informacija, kad Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) tinkamai nevykdo jai pavestų funkcijų.
Vadovaujantis 2020 m. kovo 14 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 207 nuo pirmadienio LTSA visų regionų paslaugų skyrių darbuotojai neturi fizinio kontakto su klientais, bet dirba savo darbo vietose ir teikia paslaugas, kurias klientai užsako internetu arba atsiunčia prašymus elektroniniu paštu. Paruoštus dokumentus LTSA klientams išsiunčia per kurjerius. Pagal esamą sutartį kurjeriai yra įsipareigoję dokumentus pristatyti ne vėliau kaip per 24 valandas ir sutrikimų jų darbe nepastebėta.
Atsižvelgdami į susiklosčiusią situaciją, nuo pirmadienio vežėjų nebeprašome grąžinti panaudotų kelionės leidimų, o pakanka elektroniniu paštu atsiųsti nuskenuotas jų kopijas. Taip pat padidinome ir išduodamų leidimų koeficientus, todėl vienu kartu vežėjai jų gali paimti daugiau, kad vežėjai galėtų naudotis leidimais ilgesnį laiką nesikreipdami į LTSA.
Paslaugų teikimo sutrikimų nėra, dokumentai išsiunčiami tą pačią dieną, kai yra užsakomi. Esamą situaciją atspindi ir pastarųjų dienų kelionės leidimų išdavimo statistika:
Data |
Išduota leidimų |
2020-03-09 |
920 vnt. |
2020-03-10 |
936 vnt. |
2020-03-12 |
906 vnt. |
2020-03-13 |
1090 vnt. |
2020-03-16 |
478 vnt. |
2020-03-17 |
1852 vnt. |
LTSA duomenimis, kovo 13 d. vežėjai turėjo 20 608 vnt. jiems išduotų ir nepanaudotų kelionės leidimų.