Pradedamas kokybiškesnio bendravimo ir bendradarbiavimo tyrimas

Data

2018 09 04

Įvertinimas
4
Laurai.jpg

     Tęsiant Nulinės tolerancijos korupcijai politikos įgyvendinimą ir ieškant priemonių bet kokioms korupcijos apraiškoms užkardyti, žengiamas dar vienas žingsnis kuriant teisėtą padėkos darbuotojui mechanizmą.

     Siekiant sudaryti galimybę klientams išreikšti padėką juos aptarnavusiems, paslaugą ar konsultaciją suteikusiems darbuotojams, LTSA interneto svetainėje startuoja TEIGIAMO ATSILIEPIMO ANKETA.

     „Teigiamo atsiliepimo anketos idėja atsirado spontaniškai, beieškant sprendimo sukurti teisėtą ir priimtiną būdą padėkoti LTSA darbuotojams už jų atliktą darbą. Priemonė turėjo neprieštarauti institucijoje įdiegtiems Nulinės tolerancijos korupcijai politikos principams, taigi toks būdas mums pasirodė priimtiniausias“, – idėją pristato Prevencijos ir rizikos valdymo skyriaus specialistė Laura Baltulienė. 

     Pasak jos, teigiamo atsiliepimo anketos tikslas – įvertinti institucijos darbuotojų darbą,  motyvuoti juos siekti dar kokybiškesnio bendravimo ir bendradarbiavimo su klientu. Ši anketa turėtų tapti dar viena priemone Nulinės tolerancijos korupcijai politikos gairėms įgyvendinti.

    „Tai turėtų lemti didesnį klientų pasitenkinimą ir skatinti jų teigiamą požiūrį į LTSA, kaip į skaidrią veiklą vykdančią instituciją, kurios siekis padėti užkirsti kelią bet kokioms korupcijos apraiškoms“, – aktyviai reikšti nuomonę klientus kviečia L. Baltulienė.