Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Transporto priemonių gamintojams ir jų atstovams - paprastesnės procedūros

Data

2019 10 02

Įvertinimas
0
jpeg.jpg

Transporto priemonių gamintojai ar jiems atstovaujančios įmonės galės pamiršti popierinius dokumentus.  Nuo šiol gamintojai arba jų atstovai Lietuvos transporto saugos administracijai transporto priemonių atitikties dokumentus galės pateikti elektroniniu būdu neišvykdami iš darbo vietos.

Pagrindiniai pokyčiai, kurie įsigalioja pakeitus Transporto priemonių atitikties įvertinimo procedūrų tvarkos aprašą  

Nuo spalio 2 d. įsigaliojo pakeitimai, susiję su transporto priemonėmis, kurių tipas nebegalioja. Tai svarbu gamintojams ar jiems atstovaujančioms įmonėms, kai po tipo patvirtinimo anuliavimo ribotą laiką ir ribotą transporto priemonių skaičių galima įregistruoti su išimtimi, kaip nustatyta atitikties įvertinimo taisyklėse. Apie serijos pabaigos įsigaliojimą bus skelbiama LTSA  interneto svetainėje.

Šiuo pakeitimu atsisakoma  popierinių transporto priemonių atitikties liudijimų pateikimo ir jų patvirtinimo LTSA. Taip pat planuojama keistis elektroniniais duomenimis tarp gamintojų ar jiems atstovaujančių įmonių, LTSA bei „Regitros“.

 „Taip bus užtikrintas sklandesnis, skaidresnis ir greitesnis dokumentų rengimas, kuris leis sutaupyti tiek pačioms įmonėms, tiek ir LTSA. Atlikę atitikties liudijimų pateikimo paslaugos analizę, suskaičiavome, kad jeigu gamintojų arba jų atstovų įmonėms nebereiktų keliauti į LTSA su pluoštu popierinių dokumentų,  jos kasmet sutaupytų daugiau nei 1500 eurų. Kadangi administracinės naštos mažinimas vienas iš prioritetinių LTSA tikslų, nuo spalio 1 d. šių dokumentų lauksime elektroniniu būdu.“ – sako Transporto veiklos reguliavimo skyriaus vedėjas Virginijus Čiškauskas.