Komisijos ir darbo grupės
LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJOS
NUOLATINĖS KOMISIJOS IR DARBO GRUPĖS
Eil. Nr. |
Komisijos ar darbo grupės, sudarytos Administracijos direktoriaus įsakymu, pavadinimas |
Sudarymo data ir Administracijos direktoriaus įsakymo Nr. |
Komisijos ar darbo grupės sudėtis |
Komisijos ar darbo grupės funkcijos |
|
|
|
|
|
1. |
Numeruotų blankų, kurie nepriskirti saugiųjų dokumentų blankų kategorijai, ir saugiųjų dokumentų blankų inventorizacijos Paslaugų departamento ir Paslaugų departamento Vilniaus skyriaus komisija |
2018-01-31
2022-12-14 įsakymas 2BE-318 (pakeitimas)
|
Pirmininkas – E. Ruželė A. Padalskaitė I. Kirkilaitė |
- Tikrinti materialiai atsakingų asmenų, pirkimus atliekančių asmenų ne rečiau kaip vieną kartą per mėnesį sudarytus atsargų, atsarginių dalių, reprezentacinių prekių nurašymo aktus; - visais atvejais patvirtinti pinigų panaudojimo faktą perkant už grynus pinigus, patikrintus ir pasirašytus aktus teikti tvirtinti Administracijos direktoriui. |
2. |
Numeruotų blankų, kurie nepriskirti saugiųjų dokumentų blankų kategorijai, ir saugiųjų dokumentų blankų inventorizacijos Paslaugų departamento Kauno skyriaus komisija |
2018-01-31
2022-12-14 įsakymas 2BE-318 (pakeitimas)
|
Pirmininkė – L. M. Jakutienė |
- Tikrinti materialiai atsakingų asmenų, pirkimus atliekančių asmenų ne rečiau kaip vieną kartą per mėnesį sudarytus atsargų, atsarginių dalių, reprezentacinių prekių nurašymo aktus; - visais atvejais patvirtinti pinigų panaudojimo faktą perkant už grynuosius pinigus, patikrintus ir pasirašytus aktus teikti tvirtinti Administracijos direktoriui. |
3. |
Numeruotų blankų, kurie nepriskirti saugiųjų dokumentų blankų kategorijai, ir saugiųjų dokumentų blankų inventorizacijos Paslaugų departamento Klaipėdos skyriaus komisija |
2018-01-31
2022-12-14 įsakymas 2BE-318 (pakeitimas)
|
Pirmininkas – R. Vėlavičienė I. B. Šakavičienė |
- Tikrinti materialiai atsakingų asmenų, pirkimus atliekančių asmenų ne rečiau kaip vieną kartą per mėnesį sudarytus atsargų, atsarginių dalių, reprezentacinių prekių nurašymo aktus; - visais atvejais patvirtinti pinigų panaudojimo faktą perkant už grynuosius pinigus, patikrintus ir pasirašytus aktus teikti tvirtinti Administracijos direktoriui. |
4. |
Numeruotų blankų, kurie nepriskirti saugiųjų dokumentų blankų kategorijai, ir saugiųjų dokumentų blankų inventorizacijos Jūrų departamento komisija |
2018-01-31
2022-12-14 įsakymas 2BE-318 (pakeitimas)
|
Pirmininkė – |
- Tikrinti panaudotų numeruotų ir saugiųjų dokumentų blankų nurašymo ir blankų likučių inventorizavimo aktus, organizuoti nurašytų nepanaudotų ir netinkamų naudoti blankų sunaikinimą; |
5. |
Atsargų, atsarginių dalių ir reprezentacinių prekių nurašymo komisija |
2018-01-31
2022-12-14 įsakymas 2BE-318 (pakeitimas)
|
Pirmininkas – |
- Tikrinti materialiai atsakingų asmenų, pirkimus atliekančių asmenų ne rečiau kaip vieną kartą per mėnesį sudarytus atsargų, atsarginių dalių, reprezentacinių prekių nurašymo aktus; - visais atvejais patvirtinti pinigų panaudojimo faktą perkant už grynuosius pinigus, patikrintus ir pasirašytus aktus teikti tvirtinti Administracijos direktoriui. |
6. | Lietuvos transporto saugos administracijos viešųjų pirkimų komisija |
2018-02-09 2020-09-10 2021-08-20 2021-11-09 2021-12-28 2022-05-16 2022-10-04 2023-04-28 |
Pirmininkas – A. Danilevičienė Pirmininko pavaduotojas – Laura Bučė Nariai: A. Širvaitienė; |
Parinkti pirkimo būdą Administracijos direktoriaus nurodytoms prekėms, paslaugoms ar darbams pirkti; - parengti pirkimo dokumentus ir nustatyta tvarka pateikti pirkimo sąlygas tiekėjams ir (ar) paskelbti jas viešai; - rengti ir teikti dalyviams pirkimo dokumentų paaiškinimus, patikslinimus; - atlikti susipažinimo su pasiūlymais procedūrą; - tikrinti dalyvių kvalifikaciją ir pašalinimo iš pirkimo pagrindų buvimą; - nagrinėti, vertinti, palyginti pateiktus pasiūlymus, priimti sprendimą dėl pasiūlymų atitikimo pirkimo sąlygoms bei pirkimo laimėtojo nustatymo ir pranešti apie sprendimą dalyviams; - teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka supažindinti dalyvius su kitų dalyvių pasiūlymais; - nagrinėti dalyvių pretenzijas; |
7.1 | Viešųjų pirkimų komisija projektui „Kelių transporto veiklos elektroninių paslaugų teikimo, konsultavimo ir informavimo sistemos sukūrimas“ |
2019-04-18
2020-03-12 (pakeitimas) 2020-05-14 2022-03-30 |
Pirmininkas – L. Bučė, V. Vaitkaitytė-Daugėlė |
Parinkti pirkimo būdą Administracijos direktoriaus nurodytoms prekėms, paslaugoms ar darbams pirkti; - parengti pirkimo dokumentus ir nustatyta tvarka pateikti pirkimo sąlygas tiekėjams ir (ar) paskelbti jas viešai; - rengti ir teikti dalyviams pirkimo dokumentų paaiškinimus, patikslinimus; - atlikti susipažinimo su pasiūlymais procedūrą; - tikrinti dalyvių kvalifikaciją ir pašalinimo iš pirkimo pagrindų buvimą; - nagrinėti, vertinti, palyginti pateiktus pasiūlymus, priimti sprendimą dėl pasiūlymų atitikimo pirkimo sąlygoms bei pirkimo laimėtojo nustatymo ir pranešti apie sprendimą dalyviams; - teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka supažindinti dalyvius su kitų dalyvių pasiūlymais; - nagrinėti dalyvių pretenzijas; |
7.2 | Viešųjų pirkimų komisija projektui „Vandens transporto naudotojams skirtų elektroninių paslaugų sukūrimas“ |
2019-04-18
2020-01-22 (pakeitimas) 2022-03-30 |
Pirmininkas – Pirmininko pavaduotoja – G. Serbenta, L. Bučė, V. Vaitkaitytė-Daugėlė |
Parinkti pirkimo būdą Administracijos direktoriaus nurodytoms prekėms, paslaugoms ar darbams pirkti; - parengti pirkimo dokumentus ir nustatyta tvarka pateikti pirkimo sąlygas tiekėjams ir (ar) paskelbti jas viešai; - rengti ir teikti dalyviams pirkimo dokumentų paaiškinimus, patikslinimus; - atlikti susipažinimo su pasiūlymais procedūrą; - tikrinti dalyvių kvalifikaciją ir pašalinimo iš pirkimo pagrindų buvimą; - nagrinėti, vertinti, palyginti pateiktus pasiūlymus, priimti sprendimą dėl pasiūlymų atitikimo pirkimo sąlygoms bei pirkimo laimėtojo nustatymo ir pranešti apie sprendimą dalyviams; - teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka supažindinti dalyvius su kitų dalyvių pasiūlymais; - nagrinėti dalyvių pretenzijas; |
8. |
Komisija pasiūlymams dėl Lietuvos transporto saugos administracijos turto pripažinimo nereikalingu arba netinkamu (negalimu) naudoti teikti |
2014-07-28 2017-07-31 2017-11-30
|
Pirmininkas – I. Bernackas |
-Svarstyti Administracijos materialiai atsakingų ir turtu besinaudojančių darbuotojų pateiktus pasiūlymus dėl jų atskaitomybėje esančio fiziškai ar funkciškai susidėvėjusio ir tapusio netinkamu (negalimu) naudoti ilgalaikio ir trumpalaikio materialiojo turto būklę bei jo panaudojimo galimybes; |
9. | Informacinių sistemų veiklos atkūrimo grupė |
2011-11-25 įsakymas 2016-05-20 įsakymas
|
Vadovas –
|
- Vadovauti informacinės sistemos veiklos atkūrimui šalinant vidutinio ir aukšto lygio incidentus ir jų šalinimo metu koordinuoti Elektroninės informacinės saugos incidentų šalinimo grupės veiklą. |
10. | Informacinių sistemų pokyčių valdymo komisija |
2009-02-12 2011-04-20 2012-07-26 2018-03-02 |
Pirmininkas – I. Bernackas. |
- Įvertinti užregistruotus pokyčius; |
11. | Aukciono organizavimo ir vykdymo komisija |
2018-03-19 |
Pirmininkas – R. Linkus
|
- Organizuoti viešą turto pirkimą–pardavimą, kai turtas siūlomas pirkti keliems asmenims per tarpininką (komisijos pirmininką), o turtą nuperka didžiausią kainą pasiūlęs pirkėjas. |
12. |
Asmenų, siekiančių įgyti teisę atlikti privalomąją techninę apžiūrą, ir techninės apžiūros kontrolierių žinių patikrinimo egzaminavimo, egzamino bilietų klausimų sudarymo ir ginčų nagrinėjimo komisija |
2020-04-23 įsakymas Nr. 2B-138 |
Pirmininkas – O. Pauliukovas. |
- vertinti asmenų, siekiančių įgyti teisę atlikti privalomąją techninę apžiūrą, ir techninės apžiūros kontrolierių egzaminavimui naudojamų ir naujai parengtų egzaminų bilietų atitiktį galiojantiems teisės aktams ir tvirtinti tinkamus naudoti egzamino bilietus; - nagrinėti asmenų, laikiusių kvalifikacinį ar žinių patikrinimo egzaminus ir nesutinkančių su egzaminų rezultatais, skundus, teikti Lietuvos transporto saugos administracijos direktoriui išvadas; |
13. |
Oro susisiekimo licencijavimo komisija |
2019-06-04
2020-01-23
|
Pirmininkė – V. Žegunytė. Jūratė Peciukonytė, Janina Laskauskienė, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos Valstybės turto ir įmonių valdymo skyriaus patarėja, Andrejus Golubevas, VŠĮ Transporto kompetencijų agentūros (toliau – TKA) Skrydžių priežiūros skyriaus vadovas, Jolanta Verikaitė, TKA Finansų skyriaus finansininkė. |
- nagrinėti paraiškas dėl licencijos oro susisiekimui vykdyti gavimo ir teikia Administracijos direktoriui siūlymus dėl licencijos išdavimo ar atsisakymo ją išduoti, jos galiojimo sustabdymo, galiojimo sustabdymo panaikinimo ir galiojimo panaikinimo.
|
14. |
Asmenų, susijusių su pavojingųjų krovinių vežimu automobilių transportu, egzaminų testų vertinimo komisija |
2020-07-08
2021-11-29 |
Pirmininkas – G. Kisielis. A. Vaitkevičius, |
- vertinti egzaminų testų atitiktį galiojantiems teisės aktams ir tvirtinti tinkamus naudoti egzaminų testus; - nagrinėti asmenų, laikiusių egzaminus ir nesutinkančių su egzaminų rezultatais, skundus, teikti Administracijos direktoriui išvadas; |
15. |
Pavojingųjų krovinių vežimo geležinkelių transportu saugos specialistų egzaminų klausimų sudarymo ir skundų nagrinėjimo komisija |
2020-07-08 2021-11-29 |
Pirmininkas – G. Kisielis, Pirmininko pavaduotojas – E. Ščerbakovas, Nariai: |
- parengti egzaminų klausimų katalogą, apimantį bendrąsias ir specializuotas mokymo kursų temas, teikti Administracijos direktoriui jį tvirtinti ir ne rečiau kaip kas dvejus metus jį atnaujinti. - nagrinėti asmenų, laikiusių egzaminus ir nesutinkančių su egzaminų rezultatais, skundus, teikti Administracijos direktoriui išvadas; |
16. |
Laivo denio tarnybos jūrininkų egzaminų testų vertinimo komisija |
2020-07-08 2021-11-29 |
Pirmininkas – L.Kasparavičius. I. Spudytė, |
- vertinti egzaminų testų atitiktį galiojantiems teisės aktams ir tvirtinti tinkamus naudoti egzaminų testus; |
17. |
Laivo mašinų skyriaus jūrininkų egzaminų testų vertinimo komisija |
2020-07-08 2021-11-29 |
Pirmininkas – L.Kasparavičius. Nariai: I. Spudytė, |
- vertinti egzaminų testų atitiktį galiojantiems teisės aktams ir tvirtinti tinkamus naudoti egzaminų testus; |
18. |
Motorinių pramoginių laivų laivavedžių ir vidaus vandenų transporto specialistų egzaminų testų vertinimo komisija |
2020-07-08 įsakymas Nr. 2BE-227 |
Pirmininkas – L.Kasparavičius. R. Šajaukienė Nariai: I. Spudytė, G. Miglinienė, I. Lavrov |
- vertinti egzaminų testų atitiktį galiojantiems teisės aktams ir tvirtinti tinkamus naudoti egzaminų testus; |
19. |
Projekto „Kelių transporto veiklos elektroninių paslaugų teikimo, konsultavimo ir informavimo sistemos sukūrimas“ darbo grupė |
2020-07-09 2020-09-30 2020-11-09 2021-01-28 2021-07-27 2021-09-01 2021-10-01 2022-01-13 2022-04-21 2022-09-02
|
Projekto vadovas – T. Oznanskė |
Projekto vadovo funkcijos: - planuoti, organizuoti, koordinuoti ir užtikrinti Projekto įgyvendinimą laiku; - planuoti ir koordinuoti Darbo grupės narių darbus, susijusius su Projekto įgyvendinimu; - organizuoti Nuostatų 5.2 papunktyje nurodytų viešųjų pirkimų dokumentų projektų rengimą; parengtus viešųjų pirkimų dokumentų projektus teikti derinti teisės aktų nustatyta tvarka; koordinuoti Projekto viešųjų pirkimų sutarčių, kurių nekoordinuoja Administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta viešųjų pirkimų komisija, pasirašymą; - atstovauti Administracijos interesams visose institucijose, kiek tai yra susiję su - bendradarbiauti su Projektą įgyvendinančiomis institucijomis; - organizuoti tiekėjų teikiamų dokumentų ir / ar jų projektų, siūlymų, prašymų vertinimą, organizuoti tiekėjų parengtų dokumentų, projektinių pasiūlymų ir projektų, susijusių su Projekto vykdymu, derinimą ir / ar tvirtinimą, išskyrus tuos atvejus, kai ši funkcija priskirta kitai Projekte sudarytai darbo grupei, komitetui, kitam kolegialiam organui ar asmeniui; - koordinuoti finansinį Projekto įgyvendinimą; - esant poreikiui, koordinuoti Projekto įgyvendinimo eigos ataskaitų rengimą; - pagal savo kompetenciją kontroliuoti, kad Projekte atliekami darbai, teikiamos paslaugos, tiekiamos prekės atitiktų viešojo pirkimo-pardavimo sutarties reikalavimus, tiekėjų mokėjimo reikalavimų teisėtumą, tikrinti tiekėjų pateikiamas sąskaitas, aktus ir kitus su Projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus, išskyrus tuos atvejus, kai ši funkcija priskirta kitai Projekte sudarytai darbo grupei, komitetui, kitam kolegialiam organui ar asmeniui; - nustačius Projekto neatitikimų, kaupti informaciją apie juos, pagal savo kompetenciją imtis priemonių neatitikimams pašalinti; - informuoti ir teikti siūlymus kitai Projekte sudarytai darbo grupei, komitetui ar kitam kolegialiam organui dėl Projekto įgyvendinimo, kurie turi įtakos Projekto apimčiai ir biudžetui; - konsultuoti Projekto įgyvendinimo klausimais kitą Projekte sudarytą darbo grupę, komitetą ar kitą kolegialų organą; - rengti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų duomenų mainų svetainės (toliau – DMS) naudotojo įgaliojimus; - organizuoti Darbo grupės pasitarimus. Projekto vadovo pavaduotojo funkcijos: - pagal savo kompetenciją rengti dokumentų projektus, susijusius su Projekto įgyvendinimu, juos derinti su atsakingais asmenimis; - kaupti ir sisteminti informaciją, susijusią su Projekto įgyvendinimu; - pagal savo kompetenciją teikti informaciją Projektą įgyvendinančioms institucijoms; - užtikrinti projekto finansavimo ir administravimo sutarties vykdymo bei projekto įgyvendinimo priežiūrą; - koordinuoti viešųjų pirkimo-pardavimo sutarčių su tiekėjais valdymą; - pagal savo kompetenciją teikti informaciją prekių tiekėjams, paslaugų teikėjams, kiek tai susiję su vykdomu Projektu; - esant poreikiui, rengti Projekto įgyvendinimo eigos ataskaitas; - esant poreikiui, derinti Projekto pakeitimus ir teikti juos tvirtinti; - vykdyti prekių tiekėjų, paslaugų teikėjų paslaugų teikimo grafikų ir planų, Projekto įgyvendinimo grafikų kontrolę; - organizuoti tinkamą Projekto dokumentų valdymą, saugojimą; - užtikrinti, kad su Projektu susiję dokumentai Administracijos dokumentų valdymo sistemoje turėtų papildomą Projekto bylos žymą; - bendradarbiauti su Projektą įgyvendinančiomis institucijomis; - pagal kompetenciją atlikti kitus būtinus veiksmus, užtikrinančius sėkmingą Projekto įgyvendinimą; - vykdyti kitas Projekto vadovo suformuluotas užduotis, susijusias su Projekto įgyvendinimu; - pavaduoti Projekto vadovą jo laikinai nesant (dėl ligos, esant komandiruotėje, išėjus atostogų ar kitais teisėtais nebuvimo darbe atvejais), atliekant Projekto vadovui nustatytas funkcijas. Projekto finansininko funkcijos: - rengti visus su Projekto vykdymu susijusius finansinius dokumentus; - organizuoti ir kontroliuoti Projekto mokėjimus tiekėjams bei kaupti / sisteminti informaciją apie juos; - tikrinti tiekėjų pateiktas sąskaitas bei jas pagrindžiančius dokumentus; - rengti ir derinti su Projektu susijusias finansines ataskaitas bei kitų Projekto ataskaitų finansinę dalį; - pagal savo kompetenciją spręsti su Projektu susijusius finansinius klausimus; - pagal savo kompetenciją tikrinti Projekto viešųjų pirkimų dokumentų projektus bei teikti pastabas dėl jų turinio; - dalyvauti Darbo grupės pasitarimuose, kuriuose sprendžiami finansiniai klausimai; - užtikrinti, kad Projekto finansavimo lėšos būtų naudojamos tik su Projekto - užtikrinti tinkamą Projekto buhalterinės apskaitos atskyrimą bendroje Administracijos buhalterinėje apskaitoje, jei to reikalauja teisės aktai; - bendradarbiauti su Projektą įgyvendinančiomis institucijomis dėl su Projektu susijusių finansinių klausimų; - jei Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, rengti ir teikti mokėjimo prašymus pagal suderintą grafiką, vadovaujantis finansinę priemonę administruojančios institucijos nustatyta tvarka, pagal išlaidas pagrindžiančius dokumentus ir juos pasirašyti; mokėjimoprašymų rengimo, derinimo ir teikimo tvarka nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose 2014 m. spalio 8 d. Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“, (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės) ir šių Nuostatų VI skyriuje; - kontroliuoti Projekto išlaidas patvirtinančių dokumentų atitiktį buhalterinės apskaitos - vykdyti Projekto išlaidų stebėseną ir kontrolę; - teikti informaciją ir pasiūlymus Projekto vadovui ir Projekto vadovo pavaduotojui dėl - pasibaigus Projekto įgyvendinimo laikui, užtikrinti Projekto finansinių dokumentų - pagal kompetenciją atlikti kitus su Projekto finansais susijusius būtinus veiksmus, Projekto finansininko pavaduotojo funkcija: -pavaduoti Projekto finansininką jo laikinai nesant (dėl ligos, esant komandiruotėje, išėjus atostogų ar kitais teisėtais nebuvimo darbe atvejais), atliekant Projekto finansininkui nustatytas funkcijas. Projekto teisininko funkcijos: - pagal savo kompetenciją spręsti klausimus, susijusius su parengta (rengiama) Projekto - pagal savo kompetenciją konsultuoti su Projektu susijusiais teisiniais klausimais; - pagal savo kompetenciją tikrinti Projekto viešųjų pirkimų dokumentus, viešųjų pirkimų-pardavimų sutarčių projektus bei teikti pastabas dėl jų turinio; - dalyvauti Darbo grupės pasitarimuose, kuriuose sprendžiami teisiniai klausimai; - vykdyti užduotis, susijusias su Projekto įgyvendinimu, atsižvelgiant į turimas žinias ir - teikti galimus sprendimo variantus kilusiais teisiniais su Projekto įgyvendinimu Projekto viešųjų pirkimų specialisto funkcijos: - pagal savo kompetenciją tikrinti viešųjų pirkimų dokumentų projektus bei teikti - rengti ir teikti Projekto skelbimų apie pirkimus projektus; - jei Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, rengti - pagal savo kompetenciją nustatyta tvarka derinti technines specifikacijas bei kitą - dalyvauti Darbo grupės pasitarimuose, sprendžiant į viešųjų pirkimų specialisto - vykdyti užduotis, susijusias su viešųjų pirkimų specialisto funkcijomis, Projekto - vykdyti užduotis, susijusias su Projekto įgyvendinimu, pagal savo kompetenciją; - spręsti kitus klausimus, susijusius su Projekto viešųjų pirkimų sritimi. Projekto techninės dalies specialisto funkcijos: - dalyvauti organizuojamuose pasitarimuose, susitikimuose su Projekto veiklas - teikti tiekėjams Projekto veikloms įgyvendinti reikalingą informaciją ir dokumentus, - dalyvauti Administracijos ir kitų institucijų bendrosiose komisijose, darbo grupėse - pagal savo kompetenciją dalyvauti kontroliuojant, kad tiekėjų atliekami darbai, - rengti ir derinti nustatyta tvarka technines specifikacijas bei kitą techninę viešajam - pagal savo kompetenciją rengti techninius dokumentus, teikti pasiūlymus, susijusius su - pagal savo kompetenciją tikrinti tiekėjų teikiamą techninę dokumentaciją, tiekėjų - dalyvauti Darbo grupės pasitarimuose, kuriuose sprendžiami techniniai klausimai; - vykdyti užduotis, susijusias su Projekto įgyvendinimu, atsižvelgiant į turimas žinias ir |
20. |
Projekto „Mobiliosios automobilių ir geležinkelių transporto saugumo programos pėstiesiems sukūrimas“ darbo grupė |
2020-07-09 2020-09-30 2020-11-09 2021-01-28 2021-07-27 2021-09-01 2021-10-01 2022-01-13 2022-09-02 |
Projekto vadovas – V. Guobytė |
Projekto vadovo funkcijos: - planuoti, organizuoti, koordinuoti ir užtikrinti Projekto įgyvendinimą laiku; - planuoti ir koordinuoti Darbo grupės narių darbus, susijusius su Projekto įgyvendinimu; - organizuoti Nuostatų 5.2 papunktyje nurodytų viešųjų pirkimų dokumentų projektų rengimą; parengtus viešųjų pirkimų dokumentų projektus teikti derinti teisės aktų nustatyta tvarka; koordinuoti Projekto viešųjų pirkimų sutarčių, kurių nekoordinuoja Administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta viešųjų pirkimų komisija, pasirašymą; - atstovauti Administracijos interesams visose institucijose, kiek tai yra susiję su - bendradarbiauti su Projektą įgyvendinančiomis institucijomis; - organizuoti tiekėjų teikiamų dokumentų ir / ar jų projektų, siūlymų, prašymų vertinimą, organizuoti tiekėjų parengtų dokumentų, projektinių pasiūlymų ir projektų, susijusių su Projekto vykdymu, derinimą ir / ar tvirtinimą, išskyrus tuos atvejus, kai ši funkcija priskirta kitai Projekte sudarytai darbo grupei, komitetui, kitam kolegialiam organui ar asmeniui; - koordinuoti finansinį Projekto įgyvendinimą; - esant poreikiui, koordinuoti Projekto įgyvendinimo eigos ataskaitų rengimą; - pagal savo kompetenciją kontroliuoti, kad Projekte atliekami darbai, teikiamos paslaugos, tiekiamos prekės atitiktų viešojo pirkimo-pardavimo sutarties reikalavimus, tiekėjų mokėjimo reikalavimų teisėtumą, tikrinti tiekėjų pateikiamas sąskaitas, aktus ir kitus su Projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus, išskyrus tuos atvejus, kai ši funkcija priskirta kitai Projekte sudarytai darbo grupei, komitetui, kitam kolegialiam organui ar asmeniui; - nustačius Projekto neatitikimų, kaupti informaciją apie juos, pagal savo kompetenciją imtis priemonių neatitikimams pašalinti; - informuoti ir teikti siūlymus kitai Projekte sudarytai darbo grupei, komitetui ar kitam kolegialiam organui dėl Projekto įgyvendinimo, kurie turi įtakos Projekto apimčiai ir biudžetui; - konsultuoti Projekto įgyvendinimo klausimais kitą Projekte sudarytą darbo grupę, komitetą ar kitą kolegialų organą; - rengti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų duomenų mainų svetainės (toliau – DMS) naudotojo įgaliojimus; - organizuoti Darbo grupės pasitarimus. Projekto vadovo pavaduotojo funkcijos: - pagal savo kompetenciją rengti dokumentų projektus, susijusius su Projekto įgyvendinimu, juos derinti su atsakingais asmenimis; - kaupti ir sisteminti informaciją, susijusią su Projekto įgyvendinimu; - pagal savo kompetenciją teikti informaciją Projektą įgyvendinančioms institucijoms; - užtikrinti projekto finansavimo ir administravimo sutarties vykdymo bei projekto įgyvendinimo priežiūrą; - koordinuoti viešųjų pirkimo-pardavimo sutarčių su tiekėjais valdymą; - pagal savo kompetenciją teikti informaciją prekių tiekėjams, paslaugų teikėjams, kiek tai susiję su vykdomu Projektu; - esant poreikiui, rengti Projekto įgyvendinimo eigos ataskaitas; - esant poreikiui, derinti Projekto pakeitimus ir teikti juos tvirtinti; - vykdyti prekių tiekėjų, paslaugų teikėjų paslaugų teikimo grafikų ir planų, Projekto įgyvendinimo grafikų kontrolę; - organizuoti tinkamą Projekto dokumentų valdymą, saugojimą; - užtikrinti, kad su Projektu susiję dokumentai Administracijos dokumentų valdymo sistemoje turėtų papildomą Projekto bylos žymą; - bendradarbiauti su Projektą įgyvendinančiomis institucijomis; - pagal kompetenciją atlikti kitus būtinus veiksmus, užtikrinančius sėkmingą Projekto įgyvendinimą; - vykdyti kitas Projekto vadovo suformuluotas užduotis, susijusias su Projekto įgyvendinimu; - pavaduoti Projekto vadovą jo laikinai nesant (dėl ligos, esant komandiruotėje, išėjus atostogų ar kitais teisėtais nebuvimo darbe atvejais), atliekant Projekto vadovui nustatytas funkcijas. Projekto finansininko funkcijos: - rengti visus su Projekto vykdymu susijusius finansinius dokumentus; - organizuoti ir kontroliuoti Projekto mokėjimus tiekėjams bei kaupti / sisteminti informaciją apie juos; - tikrinti tiekėjų pateiktas sąskaitas bei jas pagrindžiančius dokumentus; - rengti ir derinti su Projektu susijusias finansines ataskaitas bei kitų Projekto ataskaitų finansinę dalį; - pagal savo kompetenciją spręsti su Projektu susijusius finansinius klausimus; - pagal savo kompetenciją tikrinti Projekto viešųjų pirkimų dokumentų projektus bei teikti pastabas dėl jų turinio; - dalyvauti Darbo grupės pasitarimuose, kuriuose sprendžiami finansiniai klausimai; - užtikrinti, kad Projekto finansavimo lėšos būtų naudojamos tik su Projekto - užtikrinti tinkamą Projekto buhalterinės apskaitos atskyrimą bendroje Administracijos buhalterinėje apskaitoje, jei to reikalauja teisės aktai; - bendradarbiauti su Projektą įgyvendinančiomis institucijomis dėl su Projektu susijusių finansinių klausimų; - jei Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, rengti ir teikti mokėjimo prašymus pagal suderintą grafiką, vadovaujantis finansinę priemonę administruojančios institucijos nustatyta tvarka, pagal išlaidas pagrindžiančius dokumentus ir juos pasirašyti; mokėjimoprašymų rengimo, derinimo ir teikimo tvarka nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose 2014 m. spalio 8 d. Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“, (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės) ir šių Nuostatų VI skyriuje; - kontroliuoti Projekto išlaidas patvirtinančių dokumentų atitiktį buhalterinės apskaitos - vykdyti Projekto išlaidų stebėseną ir kontrolę; - teikti informaciją ir pasiūlymus Projekto vadovui ir Projekto vadovo pavaduotojui dėl - pasibaigus Projekto įgyvendinimo laikui, užtikrinti Projekto finansinių dokumentų - pagal kompetenciją atlikti kitus su Projekto finansais susijusius būtinus veiksmus, Projekto finansininko pavaduotojo funkcija: -pavaduoti Projekto finansininką jo laikinai nesant (dėl ligos, esant komandiruotėje, išėjus atostogų ar kitais teisėtais nebuvimo darbe atvejais), atliekant Projekto finansininkui nustatytas funkcijas. Projekto teisininko funkcijos: - pagal savo kompetenciją spręsti klausimus, susijusius su parengta (rengiama) Projekto - pagal savo kompetenciją konsultuoti su Projektu susijusiais teisiniais klausimais; - pagal savo kompetenciją tikrinti Projekto viešųjų pirkimų dokumentus, viešųjų pirkimų-pardavimų sutarčių projektus bei teikti pastabas dėl jų turinio; - dalyvauti Darbo grupės pasitarimuose, kuriuose sprendžiami teisiniai klausimai; - vykdyti užduotis, susijusias su Projekto įgyvendinimu, atsižvelgiant į turimas žinias ir - teikti galimus sprendimo variantus kilusiais teisiniais su Projekto įgyvendinimu Projekto viešųjų pirkimų specialisto funkcijos: - pagal savo kompetenciją tikrinti viešųjų pirkimų dokumentų projektus bei teikti - rengti ir teikti Projekto skelbimų apie pirkimus projektus; - jei Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, rengti - pagal savo kompetenciją nustatyta tvarka derinti technines specifikacijas bei kitą - dalyvauti Darbo grupės pasitarimuose, sprendžiant į viešųjų pirkimų specialisto - vykdyti užduotis, susijusias su viešųjų pirkimų specialisto funkcijomis, Projekto - vykdyti užduotis, susijusias su Projekto įgyvendinimu, pagal savo kompetenciją; - spręsti kitus klausimus, susijusius su Projekto viešųjų pirkimų sritimi. Projekto techninės dalies specialisto funkcijos: - dalyvauti organizuojamuose pasitarimuose, susitikimuose su Projekto veiklas - teikti tiekėjams Projekto veikloms įgyvendinti reikalingą informaciją ir dokumentus, - dalyvauti Administracijos ir kitų institucijų bendrosiose komisijose, darbo grupėse - pagal savo kompetenciją dalyvauti kontroliuojant, kad tiekėjų atliekami darbai, - rengti ir derinti nustatyta tvarka technines specifikacijas bei kitą techninę viešajam - pagal savo kompetenciją rengti techninius dokumentus, teikti pasiūlymus, susijusius su - pagal savo kompetenciją tikrinti tiekėjų teikiamą techninę dokumentaciją, tiekėjų - dalyvauti Darbo grupės pasitarimuose, kuriuose sprendžiami techniniai klausimai; - vykdyti užduotis, susijusias su Projekto įgyvendinimu, atsižvelgiant į turimas žinias ir |
21. |
Projekto „FAMOS Odin“ – Baltijos jūrų greitkelių matavimų užbaigimas“ darbo grupė |
2020-07-09 2020-09-30 2020-11-09 2021-01-28 2021-07-27 2021-09-01 2021-10-01 2022-01-13 2022-04-21
|
Projekto vadovas – T. Oznanskė |
Projekto vadovo funkcijos: - planuoti, organizuoti, koordinuoti ir užtikrinti Projekto įgyvendinimą laiku; - planuoti ir koordinuoti Darbo grupės narių darbus, susijusius su Projekto įgyvendinimu; - organizuoti Nuostatų 5.2 papunktyje nurodytų viešųjų pirkimų dokumentų projektų rengimą; parengtus viešųjų pirkimų dokumentų projektus teikti derinti teisės aktų nustatyta tvarka; koordinuoti Projekto viešųjų pirkimų sutarčių, kurių nekoordinuoja Administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta viešųjų pirkimų komisija, pasirašymą; - atstovauti Administracijos interesams visose institucijose, kiek tai yra susiję su - bendradarbiauti su Projektą įgyvendinančiomis institucijomis; - organizuoti tiekėjų teikiamų dokumentų ir / ar jų projektų, siūlymų, prašymų vertinimą, organizuoti tiekėjų parengtų dokumentų, projektinių pasiūlymų ir projektų, susijusių su Projekto vykdymu, derinimą ir / ar tvirtinimą, išskyrus tuos atvejus, kai ši funkcija priskirta kitai Projekte sudarytai darbo grupei, komitetui, kitam kolegialiam organui ar asmeniui; - koordinuoti finansinį Projekto įgyvendinimą; - esant poreikiui, koordinuoti Projekto įgyvendinimo eigos ataskaitų rengimą; - pagal savo kompetenciją kontroliuoti, kad Projekte atliekami darbai, teikiamos paslaugos, tiekiamos prekės atitiktų viešojo pirkimo-pardavimo sutarties reikalavimus, tiekėjų mokėjimo reikalavimų teisėtumą, tikrinti tiekėjų pateikiamas sąskaitas, aktus ir kitus su Projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus, išskyrus tuos atvejus, kai ši funkcija priskirta kitai Projekte sudarytai darbo grupei, komitetui, kitam kolegialiam organui ar asmeniui; - nustačius Projekto neatitikimų, kaupti informaciją apie juos, pagal savo kompetenciją imtis priemonių neatitikimams pašalinti; - informuoti ir teikti siūlymus kitai Projekte sudarytai darbo grupei, komitetui ar kitam kolegialiam organui dėl Projekto įgyvendinimo, kurie turi įtakos Projekto apimčiai ir biudžetui; - konsultuoti Projekto įgyvendinimo klausimais kitą Projekte sudarytą darbo grupę, komitetą ar kitą kolegialų organą; - rengti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų duomenų mainų svetainės (toliau – DMS) naudotojo įgaliojimus; - organizuoti Darbo grupės pasitarimus. Projekto vadovo pavaduotojo funkcijos: - pagal savo kompetenciją rengti dokumentų projektus, susijusius su Projekto įgyvendinimu, juos derinti su atsakingais asmenimis; - kaupti ir sisteminti informaciją, susijusią su Projekto įgyvendinimu; - pagal savo kompetenciją teikti informaciją Projektą įgyvendinančioms institucijoms; - užtikrinti projekto finansavimo ir administravimo sutarties vykdymo bei projekto įgyvendinimo priežiūrą; - koordinuoti viešųjų pirkimo-pardavimo sutarčių su tiekėjais valdymą; - pagal savo kompetenciją teikti informaciją prekių tiekėjams, paslaugų teikėjams, kiek tai susiję su vykdomu Projektu; - esant poreikiui, rengti Projekto įgyvendinimo eigos ataskaitas; - esant poreikiui, derinti Projekto pakeitimus ir teikti juos tvirtinti; - vykdyti prekių tiekėjų, paslaugų teikėjų paslaugų teikimo grafikų ir planų, Projekto įgyvendinimo grafikų kontrolę; - organizuoti tinkamą Projekto dokumentų valdymą, saugojimą; - užtikrinti, kad su Projektu susiję dokumentai Administracijos dokumentų valdymo sistemoje turėtų papildomą Projekto bylos žymą; - bendradarbiauti su Projektą įgyvendinančiomis institucijomis; - pagal kompetenciją atlikti kitus būtinus veiksmus, užtikrinančius sėkmingą Projekto įgyvendinimą; - vykdyti kitas Projekto vadovo suformuluotas užduotis, susijusias su Projekto įgyvendinimu; - pavaduoti Projekto vadovą jo laikinai nesant (dėl ligos, esant komandiruotėje, išėjus atostogų ar kitais teisėtais nebuvimo darbe atvejais), atliekant Projekto vadovui nustatytas funkcijas. Projekto finansininko funkcijos: - rengti visus su Projekto vykdymu susijusius finansinius dokumentus; - organizuoti ir kontroliuoti Projekto mokėjimus tiekėjams bei kaupti / sisteminti informaciją apie juos; - tikrinti tiekėjų pateiktas sąskaitas bei jas pagrindžiančius dokumentus; - rengti ir derinti su Projektu susijusias finansines ataskaitas bei kitų Projekto ataskaitų finansinę dalį; - pagal savo kompetenciją spręsti su Projektu susijusius finansinius klausimus; - pagal savo kompetenciją tikrinti Projekto viešųjų pirkimų dokumentų projektus bei teikti pastabas dėl jų turinio; - dalyvauti Darbo grupės pasitarimuose, kuriuose sprendžiami finansiniai klausimai; - užtikrinti, kad Projekto finansavimo lėšos būtų naudojamos tik su Projekto - užtikrinti tinkamą Projekto buhalterinės apskaitos atskyrimą bendroje Administracijos buhalterinėje apskaitoje, jei to reikalauja teisės aktai; - bendradarbiauti su Projektą įgyvendinančiomis institucijomis dėl su Projektu susijusių finansinių klausimų; - jei Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, rengti ir teikti mokėjimo prašymus pagal suderintą grafiką, vadovaujantis finansinę priemonę administruojančios institucijos nustatyta tvarka, pagal išlaidas pagrindžiančius dokumentus ir juos pasirašyti; mokėjimoprašymų rengimo, derinimo ir teikimo tvarka nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose 2014 m. spalio 8 d. Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“, (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės) ir šių Nuostatų VI skyriuje; - kontroliuoti Projekto išlaidas patvirtinančių dokumentų atitiktį buhalterinės apskaitos - vykdyti Projekto išlaidų stebėseną ir kontrolę; - teikti informaciją ir pasiūlymus Projekto vadovui ir Projekto vadovo pavaduotojui dėl - pasibaigus Projekto įgyvendinimo laikui, užtikrinti Projekto finansinių dokumentų - pagal kompetenciją atlikti kitus su Projekto finansais susijusius būtinus veiksmus, Projekto finansininko pavaduotojo funkcija: -pavaduoti Projekto finansininką jo laikinai nesant (dėl ligos, esant komandiruotėje, išėjus atostogų ar kitais teisėtais nebuvimo darbe atvejais), atliekant Projekto finansininkui nustatytas funkcijas. Projekto teisininko funkcijos: - pagal savo kompetenciją spręsti klausimus, susijusius su parengta (rengiama) Projekto - pagal savo kompetenciją konsultuoti su Projektu susijusiais teisiniais klausimais; - pagal savo kompetenciją tikrinti Projekto viešųjų pirkimų dokumentus, viešųjų pirkimų-pardavimų sutarčių projektus bei teikti pastabas dėl jų turinio; - dalyvauti Darbo grupės pasitarimuose, kuriuose sprendžiami teisiniai klausimai; - vykdyti užduotis, susijusias su Projekto įgyvendinimu, atsižvelgiant į turimas žinias ir - teikti galimus sprendimo variantus kilusiais teisiniais su Projekto įgyvendinimu Projekto viešųjų pirkimų specialisto funkcijos: - pagal savo kompetenciją tikrinti viešųjų pirkimų dokumentų projektus bei teikti - rengti ir teikti Projekto skelbimų apie pirkimus projektus; - jei Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, rengti - pagal savo kompetenciją nustatyta tvarka derinti technines specifikacijas bei kitą - dalyvauti Darbo grupės pasitarimuose, sprendžiant į viešųjų pirkimų specialisto - vykdyti užduotis, susijusias su viešųjų pirkimų specialisto funkcijomis, Projekto - vykdyti užduotis, susijusias su Projekto įgyvendinimu, pagal savo kompetenciją; - spręsti kitus klausimus, susijusius su Projekto viešųjų pirkimų sritimi. Projekto techninės dalies specialisto funkcijos: - dalyvauti organizuojamuose pasitarimuose, susitikimuose su Projekto veiklas - teikti tiekėjams Projekto veikloms įgyvendinti reikalingą informaciją ir dokumentus, - dalyvauti Administracijos ir kitų institucijų bendrosiose komisijose, darbo grupėse - pagal savo kompetenciją dalyvauti kontroliuojant, kad tiekėjų atliekami darbai, - rengti ir derinti nustatyta tvarka technines specifikacijas bei kitą techninę viešajam - pagal savo kompetenciją rengti techninius dokumentus, teikti pasiūlymus, susijusius su - pagal savo kompetenciją tikrinti tiekėjų teikiamą techninę dokumentaciją, tiekėjų - dalyvauti Darbo grupės pasitarimuose, kuriuose sprendžiami techniniai klausimai; - vykdyti užduotis, susijusias su Projekto įgyvendinimu, atsižvelgiant į turimas žinias ir |
22. |
Baltijos jūroje eksploatuojamų 24 metrų ilgio ir ilgesnių žvejybos laivų budinčiųjų kapitono padėjėjų ir neriboto plaukiojimo vandenyse eksploatuojamų 24 metrų ilgio ir ilgesnių žvejybos laivų budinčiųjų kapitono padėjėjų kompetencijos įvertinimo egzaminų komisija. |
2020-11-09
|
Pirmininkas – L.Kasparavičius.
|
- vykdyti egzaminą; - rengti ir ne rečiau kaip kartą per metus atnaujinti egzamino teorijos klausimus, praktines užduotis ir anglų k. žinių vertinimo klausimus |
23. |
Baltijos jūroje eksploatuojamų 24 metrų ilgio ir ilgesnių žvejybos laivų kapitonų ir neriboto plaukiojimo vandenyse eksploatuojamų 24 metrų ilgio ir ilgesnių žvejybos laivų kapitonų kompetencijos įvertinimo egzaminų komisija. |
2020-11-09
|
Pirmininkas – L.Kasparavičius. Pirmininko pavaduotojas – A. Abromaitis. Narys: R. Gedrimas. |
- vykdyti egzaminą; - rengti ir ne rečiau kaip kartą per metus atnaujinti egzamino teorijos klausimus, praktines užduotis ir anglų k. žinių vertinimo klausimus |
24. |
Laivo radijo operatorių ir globalinės jūrų avarinio ryšio ir saugumo sistemos bendrosios arba ribotos paskirties radijo ryšio operatoriaus kompetencijos įvertinimo egzaminų komisija. |
2020-02-05 įsakymas Nr. 2BE-53 |
Pirmininkas – L.Kasparavičius. Pirmininko pavaduotojas – A. Abromaitis. Nariai: R. Gedrimas, E. Sabulis, J. Kupetauskas. |
- vykdyti egzaminą; - rengti ir ne rečiau kaip kartą per metus atnaujinti egzamino teorijos klausimus, praktines užduotis ir anglų k. žinių vertinimo klausimus |
25. |
Projekto „Vandens transporto naudotojams skirtų elektroninių paslaugų sukūrimas“ darbo grupė |
2020-07-09 2020-09-30 2020-11-09 2021-01-28 2021-07-27 2021-09-01 2021-10-01 2022-01-13 2022-04-21 2022-09-02 |
Projekto vadovas – T. Oznanskė |
Projekto vadovo funkcijos: - planuoti, organizuoti, koordinuoti ir užtikrinti Projekto įgyvendinimą laiku; - planuoti ir koordinuoti Darbo grupės narių darbus, susijusius su Projekto įgyvendinimu; - organizuoti Nuostatų 5.2 papunktyje nurodytų viešųjų pirkimų dokumentų projektų rengimą; parengtus viešųjų pirkimų dokumentų projektus teikti derinti teisės aktų nustatyta tvarka; koordinuoti Projekto viešųjų pirkimų sutarčių, kurių nekoordinuoja Administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta viešųjų pirkimų komisija, pasirašymą; - atstovauti Administracijos interesams visose institucijose, kiek tai yra susiję su - bendradarbiauti su Projektą įgyvendinančiomis institucijomis; - organizuoti tiekėjų teikiamų dokumentų ir / ar jų projektų, siūlymų, prašymų vertinimą, organizuoti tiekėjų parengtų dokumentų, projektinių pasiūlymų ir projektų, susijusių su Projekto vykdymu, derinimą ir / ar tvirtinimą, išskyrus tuos atvejus, kai ši funkcija priskirta kitai Projekte sudarytai darbo grupei, komitetui, kitam kolegialiam organui ar asmeniui; - koordinuoti finansinį Projekto įgyvendinimą; - esant poreikiui, koordinuoti Projekto įgyvendinimo eigos ataskaitų rengimą; - pagal savo kompetenciją kontroliuoti, kad Projekte atliekami darbai, teikiamos paslaugos, tiekiamos prekės atitiktų viešojo pirkimo-pardavimo sutarties reikalavimus, tiekėjų mokėjimo reikalavimų teisėtumą, tikrinti tiekėjų pateikiamas sąskaitas, aktus ir kitus su Projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus, išskyrus tuos atvejus, kai ši funkcija priskirta kitai Projekte sudarytai darbo grupei, komitetui, kitam kolegialiam organui ar asmeniui; - nustačius Projekto neatitikimų, kaupti informaciją apie juos, pagal savo kompetenciją imtis priemonių neatitikimams pašalinti; - informuoti ir teikti siūlymus kitai Projekte sudarytai darbo grupei, komitetui ar kitam kolegialiam organui dėl Projekto įgyvendinimo, kurie turi įtakos Projekto apimčiai ir biudžetui; - konsultuoti Projekto įgyvendinimo klausimais kitą Projekte sudarytą darbo grupę, komitetą ar kitą kolegialų organą; - rengti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų duomenų mainų svetainės (toliau – DMS) naudotojo įgaliojimus; - organizuoti Darbo grupės pasitarimus. Projekto vadovo pavaduotojo funkcijos: - pagal savo kompetenciją rengti dokumentų projektus, susijusius su Projekto įgyvendinimu, juos derinti su atsakingais asmenimis; - kaupti ir sisteminti informaciją, susijusią su Projekto įgyvendinimu; - pagal savo kompetenciją teikti informaciją Projektą įgyvendinančioms institucijoms; - užtikrinti projekto finansavimo ir administravimo sutarties vykdymo bei projekto įgyvendinimo priežiūrą; - koordinuoti viešųjų pirkimo-pardavimo sutarčių su tiekėjais valdymą; - pagal savo kompetenciją teikti informaciją prekių tiekėjams, paslaugų teikėjams, kiek tai susiję su vykdomu Projektu; - esant poreikiui, rengti Projekto įgyvendinimo eigos ataskaitas; - esant poreikiui, derinti Projekto pakeitimus ir teikti juos tvirtinti; - vykdyti prekių tiekėjų, paslaugų teikėjų paslaugų teikimo grafikų ir planų, Projekto įgyvendinimo grafikų kontrolę; - organizuoti tinkamą Projekto dokumentų valdymą, saugojimą; - užtikrinti, kad su Projektu susiję dokumentai Administracijos dokumentų valdymo sistemoje turėtų papildomą Projekto bylos žymą; - bendradarbiauti su Projektą įgyvendinančiomis institucijomis; - pagal kompetenciją atlikti kitus būtinus veiksmus, užtikrinančius sėkmingą Projekto įgyvendinimą; - vykdyti kitas Projekto vadovo suformuluotas užduotis, susijusias su Projekto įgyvendinimu; - pavaduoti Projekto vadovą jo laikinai nesant (dėl ligos, esant komandiruotėje, išėjus atostogų ar kitais teisėtais nebuvimo darbe atvejais), atliekant Projekto vadovui nustatytas funkcijas. Projekto finansininko funkcijos: - rengti visus su Projekto vykdymu susijusius finansinius dokumentus; - organizuoti ir kontroliuoti Projekto mokėjimus tiekėjams bei kaupti / sisteminti informaciją apie juos; - tikrinti tiekėjų pateiktas sąskaitas bei jas pagrindžiančius dokumentus; - rengti ir derinti su Projektu susijusias finansines ataskaitas bei kitų Projekto ataskaitų finansinę dalį; - pagal savo kompetenciją spręsti su Projektu susijusius finansinius klausimus; - pagal savo kompetenciją tikrinti Projekto viešųjų pirkimų dokumentų projektus bei teikti pastabas dėl jų turinio; - dalyvauti Darbo grupės pasitarimuose, kuriuose sprendžiami finansiniai klausimai; - užtikrinti, kad Projekto finansavimo lėšos būtų naudojamos tik su Projekto - užtikrinti tinkamą Projekto buhalterinės apskaitos atskyrimą bendroje Administracijos buhalterinėje apskaitoje, jei to reikalauja teisės aktai; - bendradarbiauti su Projektą įgyvendinančiomis institucijomis dėl su Projektu susijusių finansinių klausimų; - jei Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, rengti ir teikti mokėjimo prašymus pagal suderintą grafiką, vadovaujantis finansinę priemonę administruojančios institucijos nustatyta tvarka, pagal išlaidas pagrindžiančius dokumentus ir juos pasirašyti; mokėjimoprašymų rengimo, derinimo ir teikimo tvarka nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose 2014 m. spalio 8 d. Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“, (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės) ir šių Nuostatų VI skyriuje; - kontroliuoti Projekto išlaidas patvirtinančių dokumentų atitiktį buhalterinės apskaitos - vykdyti Projekto išlaidų stebėseną ir kontrolę; - teikti informaciją ir pasiūlymus Projekto vadovui ir Projekto vadovo pavaduotojui dėl - pasibaigus Projekto įgyvendinimo laikui, užtikrinti Projekto finansinių dokumentų - pagal kompetenciją atlikti kitus su Projekto finansais susijusius būtinus veiksmus, Projekto finansininko pavaduotojo funkcija: -pavaduoti Projekto finansininką jo laikinai nesant (dėl ligos, esant komandiruotėje, išėjus atostogų ar kitais teisėtais nebuvimo darbe atvejais), atliekant Projekto finansininkui nustatytas funkcijas. Projekto teisininko funkcijos: - pagal savo kompetenciją spręsti klausimus, susijusius su parengta (rengiama) Projekto - pagal savo kompetenciją konsultuoti su Projektu susijusiais teisiniais klausimais; - pagal savo kompetenciją tikrinti Projekto viešųjų pirkimų dokumentus, viešųjų pirkimų-pardavimų sutarčių projektus bei teikti pastabas dėl jų turinio; - dalyvauti Darbo grupės pasitarimuose, kuriuose sprendžiami teisiniai klausimai; - vykdyti užduotis, susijusias su Projekto įgyvendinimu, atsižvelgiant į turimas žinias ir - teikti galimus sprendimo variantus kilusiais teisiniais su Projekto įgyvendinimu Projekto viešųjų pirkimų specialisto funkcijos: - pagal savo kompetenciją tikrinti viešųjų pirkimų dokumentų projektus bei teikti - rengti ir teikti Projekto skelbimų apie pirkimus projektus; - jei Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, rengti - pagal savo kompetenciją nustatyta tvarka derinti technines specifikacijas bei kitą - dalyvauti Darbo grupės pasitarimuose, sprendžiant į viešųjų pirkimų specialisto - vykdyti užduotis, susijusias su viešųjų pirkimų specialisto funkcijomis, Projekto - vykdyti užduotis, susijusias su Projekto įgyvendinimu, pagal savo kompetenciją; - spręsti kitus klausimus, susijusius su Projekto viešųjų pirkimų sritimi. Projekto techninės dalies specialisto funkcijos: - dalyvauti organizuojamuose pasitarimuose, susitikimuose su Projekto veiklas - teikti tiekėjams Projekto veikloms įgyvendinti reikalingą informaciją ir dokumentus, - dalyvauti Administracijos ir kitų institucijų bendrosiose komisijose, darbo grupėse - pagal savo kompetenciją dalyvauti kontroliuojant, kad tiekėjų atliekami darbai, - rengti ir derinti nustatyta tvarka technines specifikacijas bei kitą techninę viešajam - pagal savo kompetenciją rengti techninius dokumentus, teikti pasiūlymus, susijusius su - pagal savo kompetenciją tikrinti tiekėjų teikiamą techninę dokumentaciją, tiekėjų - dalyvauti Darbo grupės pasitarimuose, kuriuose sprendžiami techniniai klausimai; - vykdyti užduotis, susijusias su Projekto įgyvendinimu, atsižvelgiant į turimas žinias ir |
26. | Transporto vadybininkų egzaminų testų vertinimo ir skundų nagrinėjimo komisija |
2020-07-08 2021-04-06 |
Pirmininkas – A. Vaitkevičius. V. Čiškauskas, |
- vertinti egzaminų testų atitiktį galiojantiems teisės aktams ir tvirtinti tinkamus naudoti egzaminų testus; - nagrinėti asmenų, laikiusių egzaminus ir nesutinkančių su egzaminų rezultatais, skundus, teikti Administracijos direktoriui išvadas; |
27. |
Projekto „Kelių transporto veiklos elektroninių paslaugų teikimo, konsultavimo ir informavimo sistemos sukūrimas“ priežiūros komitetas |
2020-10-16 2021-01-06 2021-01-18 2021-10-01 |
Komiteto pirmininkas – G. Lukošius
|
- strategiškai koordinuoti ir prižiūrėti Projekto įgyvendinimą ir priimti su Projekto įgyvendinimu susijusius strateginius sprendimus; - nagrinėti Užsakovo darbo grupės ir Projekto vykdymo darbo grupės pateiktą informaciją ir siūlymus dėl Projekto įgyvendinimo, kurie turi įtakos Projekto apimčiai ir biudžetui; - vertinti Projekto įgyvendinimo pažangą; - svarstyti ir spręsti Projekto įgyvendinimo bei veiklos tęstinumo užtikrinimo klausimus; - prireikus vertinti Projektui skirtų lėšų naudojimo tikslingumą, pritarti Projekto biudžeto keitimams; - įvertinti ir tvirtinti Projekto galutinius rezultatus; - spręsti kitas Projekto įgyvendinimo metu iškilusias esmines problemas. - pirmininkauja posėdžiui, pasitarimui, susitikimui (toliau – posėdis); - pasirašo, tvirtina Projekto priežiūros komiteto dokumentus, prireikus, derina Užsakovo darbo grupės ir / ar Projekto vykdymo darbo grupės sprendinius; - atlieka kitas funkcijas, reikalingas Projektui įgyvendinti. - praneša Projekto priežiūros komiteto nariams ir kviečiamiems į posėdį asmenims posėdžio datą, laiką ir vietą; - esant poreikiui, rengia posėdžio darbotvarkę; - esant poreikiui, rašo posėdžio protokolą; - saugo Projekto priežiūros komiteto dokumentus ir perduoda juos toliau saugoti nustatyta dokumentų saugojimo tvarka; - atlieka kitas Projekto priežiūros komiteto pirmininko nurodytas funkcijas, kurios reikalingos Projekto priežiūros komiteto funkcijoms įvykdyti. |
28. | Projekto „Kelių transporto veiklos elektroninių paslaugų teikimo, konsultavimo ir informavimo sistemos sukūrimas“ darbo grupė |
2020-10-16 2021-01-06 2021-05-20 2021-10-01 2022-07-13 2022-08-23 |
Vadovas – G. Serbenta |
- laiku ir tinkamai vykdyti Projekto sutartį; identifikuotiems reikalavimams ir LTSA poreikiams; - svarstyti pakeitimų, susijusių su Projekto įgyvendinimu, poreikius, derinti pakeitimų projektus ir teikti siūlymus dėl jų tvirtinimo; - inicijuoti, svarstyti, siūlyti, nagrinėti, derinti, teikti siūlymus dėl LTSA Lietuvos transporto saugos administracijos elektroninių paslaugų teikimo, konsultavimo ir informavimo sistemos kūrimo ir diegimo paslaugų pirkimo techninės specifikacijos keitimų tvirtinimo; - inicijuoti, svarstyti, nagrinėti, derinti ir teikti siūlymus dėl papildomų IS diegėjo paslaugų užsakymų tvirtinimo; - teikti pastabas ir rekomendacijas diegimo etapų vykdymo eigai ir rezultatams; - vertinti paslaugų teikėjų pateiktas įvadinę, tarpines, ketvirtines ir galutines ataskaitas ir priimti sprendimus dėl jų (išskyrus galutines ataskaitas) tvirtinimo; - kontroliuoti testavimo ir gamybinę aplinką, dalyvauti testavime; - teikti pastabas ir rekomendacijas paslaugų teikėjų teikiamai dokumentacijai, kad būtų užtikrinta jų atitiktis keliamiems reikalavimams; - priimti programinę įrangą bandomajai eksploatacijai; - registruoti bandomosios eksploatacijos metu nustatytas klaidas, problemas ir trūkumus; - vykdyti bandomosios eksploatacijos metu nustatytų problemų šalinimo kontrolę; - organizuoti techninių bei funkcinių klausimų sprendimą; - užtikrinti, kad būtų laiku įgyvendinti Projekto diegimo paslaugų etapai ir veiklos, kontroliuoti, kad paslaugos būtų vykdomos pagal suderintą planą ir grafiką; - atlikti tarpinių bei galutinių IS diegėjo ir Projekto IS diegimo techninės priežiūros paslaugos teikėjo UAB „IO projects“ (toliau – IS diegimo techninis prižiūrėtojas) rezultatų peržiūrą, įvertinimą ir pastabų bei pasiūlymų tolesniems veiksmams ir priemonėms teikimą, teikti siūlymus ir (ar) priimti sprendimus dėl rezultatų tvirtinimo; - priimti sprendimus dėl paslaugų teikėjų parengtų sprendimų tvirtinimo arba siūlyti, kaip juos koreguoti; - organizuoti susitikimus su IS diegimo techniniu prižiūrėtoju ir IS diegėju ir / arba kitais atsakingais specialistais; - prireikus teikti IS diegimo techniniam prižiūrėtojui ir IS diegėjui būtiną informaciją Projektui įgyvendinti; - bendradarbiauti su paslaugų teikėjais ir teikti jiems reikalingą informaciją iš anksto suderintais terminais; - pagal kompetenciją atlikti kitus būtinus veiksmus, užtikrinančius sėkmingą Projekto įgyvendinimą; - laikytis Diegimo paslaugų techninėje specifikacijoje, IS diegėjo paslaugų teikimo plane ir grafike, Paslaugų teikimo reglamente nurodytų dokumentų peržiūros terminų. Jei reikia, derinti dokumentus Diegimo paslaugų techninėje specifikacijoje ir Paslaugų teikimo reglamente nustatyta tvarka. |
29. | Konkurso vežėjui parinkti vežti keleivius tolimojo reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais organizavimo komisija |
2021-03-15 2021-09-17 |
Pirmininkas – Nariai – |
-Rengia Konkurso sąlygas; -konkurso sąlygose nustatyta tvarka organizuoja Konkursą; -nagrinėja Konkurse dalyvaujančių asmenų prašymus ir (ar) skundus, teikia atsakymus ar paaiškinimus; -teikia Administracijos direktoriui pasiūlymus dėl sutarčių su konkursą laimėjusiais vežėjais sudarymo arba jau sudarytų sutarčių pakeitimo, galiojimo pratęsimo ar nutraukimo. |
30. | Tolimojo reguliaraus susisiekimo kelių transportu maršrutų nustatymo, pakeitimo ar jų panaikinimo komisija |
2021-03-15 |
Pirmininkas – Nariai – V. Čiškauskas, R. Krutkė, R. Truncė, V. Rukienė |
-įvertina būtinumą nustatyti naujus, pakeisti arba panaikinti esamus tolimojo reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutus; - nagrinėja asmenų prašymus ir (ar) skundus dėl tolimojo reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutų nustatymo, pakeitimo ar jų panaikinimo, teikia atsakymus ar paaiškinimus. |