SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
išmanyti ir mokėti taikyti Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktus, reglamentuojančius pareigybės funkcijų vykdymą;
turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį klientų aptarnavimo anglų kalba srityje;
mokėti anglų ir rusų kalbas pažengusio vartotojo C1 lygiu;
išmanyti teisės aktų ir kitų dokumentų rengimo taisykles;
mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu ir interneto naršyklėmis;
gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti valdyti informaciją, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu ir rengti išvadas.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
teikia informaciją ir konsultuoja ūkio subjektus lietuvių ir užsienio kalbomis teisės aktų nuostatų taikymo aiškinimo ir kitų Administracijos kompetencijai priskirtų teisės aktų reikalavimų laikymosi klausimais, rengia išaiškinimus, rekomendacijas lietuvių ir užsienio kalbomis;
sprendžia lietuvių ir užsienio kalba sudėtingus klausimus asmenų aptarnavimo klausimais
prireikus Administracijos centrinių skyrių vadovams pagal kompetenciją perduoda asmenų telefonu, elektroniniu būdu ir Administracijos interneto svetainėje pateiktus klausimus;
nagrinėja informacijai teikti reikalingus teisės aktus ir metodinę medžiagą, nuolat Teisės aktų registre seka Administracijos kompetencijai priskirtų teisės aktų pakeitimus;
prireikus patikslina, kuri institucija gali išspręsti besikreipiančių ūkio subjektų klausimus, jeigu jų sprendimas nepriklauso Administracijos kompetencijai, pateikia šių institucijų adresus ir telefono numerius;
rengia ir teikia informaciją apie asmenų ir Administracijos interneto svetainėje pateiktus klausimus, nurodydamas dažniausiai užduodamus klausimus, dėl kurių buvo kreiptasi, esant poreikiui kiekvienų metų pabaigoje pateikia metinę ataskaitą;
rengia ir teikia pasiūlymų dėl teikiamos informacijos ir konsultacijų Administracijoje kokybės gerinimo;
rengia ataskaitas apie Paslaugų departamento (toliau – departamentas) nuostatuose nurodytų departamento uždavinių įgyvendinimą;
pagal kompetenciją kuria, saugo ir kitaip tvarko duomenis, susijusius su atliekamomis funkcijomis, valstybės, vidaus administravimo ir kitose informacinėse sistemose, vykdo veiksmus, užtikrinančius elektroninės informacijos ir kitų valstybės informacinių išteklių saugų naudojimą Administracijoje;
pagal kompetenciją kuria, saugo ir kitaip tvarko valstybinės reikšmės ir kitus elektroninius duomenis;
nustatyta tvarka nagrinėja prašymus, susijusius su specifinėmis Administracijos veiklos sritimis, keičiasi informacija RAPEX sistemoje su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba ir transporto priemonių gamintojų atstovais;
pagal departamento kompetenciją rengia informaciją visuomenei, interneto svetainei, spaudai ir kitoms žiniasklaidos priemonėms, užtikrindamas informacijos teikimą reglamentuojančių teisės aktų įgyvendinimą;
pagal departamento kompetenciją teikia duomenis ir informaciją valstybės institucijoms ir įstaigoms, kitiems juridiniams, fiziniams asmenims, Administracijos struktūriniams padaliniams; konsultuoja Administracijos struktūrinius padalinius departamento kompetencijos klausimais, supažindina Administracijos struktūrinius padalinius su iš kitų valstybės institucijų ir įstaigų gaunama informacija Administracijos struktūrinių padalinių kompetencijos klausimais;
dalyvauja įgyvendinant paslaugų teikimo funkcijų optimizavimo principus ir priemones, skirtas paslaugų teikimo funkcijų optimizavimo tikslams ir uždaviniams pasiekti;
tiesioginiam vadovui teikia pasiūlymų dėl darbo organizavimo tobulinimo, naujų darbo krypčių ir formų diegimo;
pavaduoja kitus departamento darbuotojus;
vykdo kitus su departamento funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus, siekdamas Administracijos strateginių tikslų įgyvendinimo.