BDAR

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


LTSA paslaugų teikimas karantino metu

Iki balandžio 30 d. klientams paslaugas teikiame nuotoliniu būdu, o ne fiziškai atvykus į Administracijos biurus, esančius Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose bei Panevėžyje. Apie biurų darbo laiką bei reikiamus kontaktus informaciją rasite žemiau.

Kaip PATEIKTI prašymus ir dokumentus?


E. Paslaugos. Dalį transporto paslaugų teikiame elektroniniu būdu, todėl raginame klientus naudotis šia galimybe ir jas užsisakyti nuotoliniu būdu.
Elektroniniu paštu. Paslaugoms, kurios neteikiamos elektroniniu būdu, prašymus ir prie prašymo pridedamus dokumentus reikia teikti elektroniniu paštu.

Kaip ATSIIMTI iš LTSA dokumentus?


Kurjerio paslaugos. Įformintus dokumentus, klientams pageidaujant, išsiųsime per kurjerį, dokumentų siuntimo išlaidas turės apmokėti gavėjas (kaina — 3,5 Eur).
Langelis dokumentams. Visuose LTSA padaliniuose įrengti langeliai, kurie naudojami jau parengtiems dokumentams atiduoti ir jeigu įmonėms itin skubu.
Svarbu! Teikiant prašymą būtina pažymėti, kokiu būdu pageidaujama atsiimti dokumentus: per langelį ar per pašto kurjerį.

Kaip GRĄŽINTI privalomus dokumentus?


Pašto dėžutės. LTSA padaliniuose įrengtos pašto dėžutės, kuriose galima palikti privalomus grąžinti dokumentus: leidimai vežti krovinius / keleivius, vairuotojo liudijimai, licencijos (licencijos kopijos) ir / ar kiti dokumentai.
Į pašto dėžutes galima įdėti ir užpildytus prašymus (dokumentus), jeigu nėra galimybių jų pateikti elektroniniu būdu ar elektroniniu paštu.