BDAR

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


2020 m. LTSA darbai

Data

2021 01 19

Įvertinimas
4
527_b0a59714e664e69b423ba40ff3e885df.png

2020 m. Covid-19 virusas transporto sektoriui atnešė nemažų iššūkių. Nenutrūkstamas judėjimas tarp skirtingų šalių, būtiniausių produktų ir prekių pristatymas negalėjo sustoti, tad buvo imtasi visų įmanomų priemonių apsaugoti ne tik verslą, bet ir jame dirbančius.

„Pandemija apsunkino mums visiems įprastą kasdienybę. Sakyčiau, virusas ir iššūkis tapo sinonimais. Tiek verslo, tiek viešojo sektoriaus žmonėms teko pakeisti darbo pobūdį, reikėjo greitų sprendimų, lankstumo, o teikiant paslaugas – kuo didesnio jų perorientavimo į elektroninę erdvę. LTSA komanda įrodė, jog gali mobilizuotis, prisitaikyti prie situacijos ir pasiekti puikių rezultatų“, – sako Lietuvos transporto saugos administracijos direktorius Genius Lukošius.

Jo teigimu, daugybė apribojimų 2020 m. tapo paskata keisti kliento įpročius. Įprastai paslaugos jie į LTSA biurus ateidavo įsigyti fiziškai, karantinų metų vis dažniau naudojosi elektroninėmis paslaugomis.

Praėjusiais metais 100 proc. kelių transporto įmonių patikrinimų persikėlė į skaitmeninę erdvę, o informacinės sistemos „Vektra“ duomenys, susiję su transporto įmonių patikrinimais, buvo atverti bendradarbiaujančioms institucijoms.

Liepos pradžioje startavo ir elektroninė leidimų išdavimo sistema pavėžėtojams ir teikiantiems taksi paslaugas. Joje leidimą vykdyti veiklą galima užsisakyti neišeinant iš namų.

Iš viso 2020 m. LTSA suteikė daugiau kaip 250 tūkst. paslaugų transporto sektoriaus įmonėms ir fiziniams asmenims. Karantinų metu vežėjams gauti leidimus reikėjo ypač greitai, todėl paslaugų skaičius per dieną kartais dvigubai viršydavo įprastai suteikiamų paslaugų skaičių.

Siekdami sukurti profesionalią, į kliento poreikius orientuotą transporto saugos ir priežiūros sistemą vienas iš LTSA veiklos prioritetų – mažinti administracinę naštą verslui. Todėl atsisakius perteklinių reikalavimų vairavimo mokykloms šios sutaupys per 13 tūkst. eurų, o tarptautinių krovinių vežėjams supaprastinus vairuotojo liudijimo išdavimo paslaugą jie sutaupys daugiau kaip 87 tūkst. eurų.

Vienu didžiausių pasiekimų praėjusiais metais tapo Tyrėjų komandos subūrimas. Tai didelis pokytis, kadangi dabar kelyje dirbančiam pareigūnui lieka daugiau laiko visapusiškai įvertinti eismo įvykį vietoje, o gautą informaciją susistemina ir išsamiai analizuoja neutralus asmuo iš tyrėjų grupės. Siekdami gerinti eismo saugą 2020 m. pateikėme 60 rekomendacijų eismo saugai gerinti keliuose ir 2 geležinkelių srityje. Kartu su bendradarbiaujančiomis institucijomis pavyko išsaugoti 12 gyvybių daugiau nei 2019 m.

LTSA darbuotojų pastangos savo veikla užtikrinti konkurencingą, sąžiningą ir lygiomis teisėmis veikiančią transporto sistemą Lietuvoje itin palankiai vertinamos klientų – 8,6 balo iš 10 galimų.