BDAR

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Pasitikėjimas LTSA išlieka stabilus

Data

2021 02 19

Įvertinimas
0
475_9085c296f69a2ec81095926f865d7042.png

Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) kartu su rinkos tyrimų bendrove „Synopticom“ antrus metus iš eilės vykdė klientų pasitenkinimo tyrimą. Juo matuojamas institucijos sąžiningumas ir klientų pasitenkinimas teikiamomis paslaugomis. Abu šie rodikliai, palyginti su 2019 m. rezultatais, kito nežymiai.

„Vienas svarbiausių mums yra klientų pasitenkinimo paslaugomis rodiklis. Praėjusiais metais siekęs 8,6 balo iš 10 galimų, šiemet jis yra 8,5 balų vertės. Tai aukšto standarto rodiklis ne tik valstybinėms, bet ir verslo įmonėms. Tai, kad toks įvertinimas išlaikomas visą pasaulį paveikusios pandemijos metu, rodiklio vertę tik padidina“, – sako LTSA direktorius Genius Lukošius.

Jo teigimu, LTSA stiprybė – čia dirbantys žmonės, kurie per pandemiją ypač stengėsi padėti verslui: paslaugos buvo teikiamos laikantis terminų (9,1 balo), kokybiškai (8,9 balo) ir operatyviai (8,8 balo). Tyrimo dalyviai teigia, jog su LTSA pastaruosius dvylika mėnesių buvo lengva dirbti ir LTSA darbu jie yra patenkinti (8,5 balo). Didžioji dauguma jų tiki, jog darbą LTSA tinkamai ir kokybiškai atliks ir ateityje (8,8 balo).

Mažesniais balais vertinama LTSA vykdoma priežiūra ir transporto dalyvių patikrinimai (8,1 balo). „Mūsų misija – sąžininga transporto sistema ir saugūs eismo dalyviai. Deja, kiekvienais metais skaičiuojame tūkstančius pažeidimų. Ne išimtis ir 2020-ieji. Pandemijos išvargintas verslas išties jautriau reagavo į kiekvieną transporto priemonės sustabdymą ar patikrinimą, tačiau jei yra reikalavimai ir taisyklės, jų privalu laikytis”, – teigia G. Lukošius.

Stabilus išliko ir sąžiningumo indeksas – 8,7 balo iš 10 galimų. Labiausiai tyrimo dalyviai vertina LTSA veiklos skaidrumą, darbuotojų mandagumą, pasiekiamumą ir profesionalumą.

Per pastaruosius dvylika mėnesių į LTSA darbuotojus dėl paslaugų klientai dažniausiai kreipėsi elektroniniu būdu (66 proc.), į paslaugų skyrius gyvai (39 proc.) arba tiesiogiai konsultavosi su darbuotoju telefonu (36 proc.).

„Karantinų metu didžioji LTSA paslaugų dalis buvo perkelta į elektroninę erdvę. Jos vertinamos gerai, tačiau ir toliau investuosime į jų modernumą bei patogumą. Šiuo metu kuriama nauja informacinė sistema eLTSA, kurios tikslas – LTSA teikiamų elektroninių paslaugų perkėlimas į vieną modernią sistemą, leisiantis taupyti paslaugų gavėjų išlaidas ir laiką“, – pasakoja LTSA direktorius.

LTSA ir „Synopticom“ tyrimas buvo atliekamas 2020 m. gruodžio–2021 m. sausio mėn. Jame dalyvavo ir savo nuomonę pareiškė 1091 respondentas iš kelių, geležinkelių, vandens bei civilinės aviacijos srityje veikiančių transporto įmonių, per pastaruosius metus bendradarbiavęs su institucijos darbuotojais priežiūros bei paslaugų klausimais.