BDAR
gdpr

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


LTSA atveria duris klientams

Data

2021 07 01

Įvertinimas
0
527_b0a59714e664e69b423ba40ff3e885df.png

Liepos 5 dieną, pirmadienį, Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) klientams atveria biurų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje duris. Karantino, paskelbto dėl COVID-19 viruso, metu paslaugas klientai galėjo užsisakyti ir dokumentus gauti elektroniniu būdu arba užsisakyti paslaugas elektroniniu būdu, o dokumentus atsiimti dokumentų atsiėmimo langelyje numatytu laiku.

Ne karantino metu LTSA per mėnesį teikdavo vidutiniškai 18969 paslaugas, per dieną – 948. Antrojo karantino metu (nuo 2020-11-07 iki 2021-06-30) LTSA klientams suteikė per mėnesį vidutiniškai 21460 paslaugų, o per dieną – 1073 paslaugas.

„LTSA paslaugų klientams skaičiui labiau įtakos turėjo pirmasis karantinas. Tuo metu situacija buvo nauja, nepažįstama, reikėjo gana greitai adaptuotis ir įrodyti sau ir kitiems, jog problemų, kai fiziškai užversime duris – nekils. Antrojo karantino metu jau buvome išmokę pamokas ir dirbome mums įprastu režimu“, – sako LTSA Paslaugų departamento direktorius Stanislovas Lingys.

Jo teigimu, suteikiamam paslaugų per dieną skaičiui, kaip ir įprastai, labiau nei karantinas įtakos turi sezoniškumas. Pavyzdžiui, tik dabar rimsta laivų techninių apžiūrų pikas, prasidėjęs gegužę. Bet taip yra todėl, kad sušilus orams visi, turintys laivelius, jais nori plaukioti.

„Mūsų manymu, patogiausias būdas gauti paslaugą yra elektroniniu būdu: užsisakyti ją interneto svetainėje ir ateiti atsiimti dokumentus numatytu laiku. Tačiau suprantame, kad gyvas bendravimas dažnam mūsų yra patrauklesnis, be to, vietoje visada galima pasikonsultuoti, todėl tikime, jog klientai laukia, kol atversime aptarnavimo skyrių duris – jie nori mus matyti. O tai labai džiugina“, – teigia S. Lingys.

Nuo liepos 5 dienos atveriamose LTSA klientų aptarnavimo vietose įrengti apsauginiai skydai, o saugumas bus užtikrinamas laikantis visų būtinų reikalavimų.